Salt and Sanctuary följs upp med Salt and Sacrifice till Playstation

Robot
Salt and Sanctuary följs upp med Salt and Sacrifice till Playstation

Släpps till PS5 och PS4 under 2022.

#e3-2021, #salt-and-sacrifice


Medlem

"Släpps till PS5 och PS5 under 2022."

Nice, eftersom jag inte har PS5 får jag helt enkelt köpa det till PS5 istället!

Medlem
Skrivet av BeardedRobot:

"Släpps till PS5 och PS5 under 2022."

Nice, eftersom jag inte har PS5 får jag helt enkelt köpa det till PS5 istället!

Fett nice. Då tar jag en också, så skönt att PS5 fanns när det inte fanns några PS5. xD


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Åhh så trevligt. Älskade Salt and Sanctuary så detta var en mycket trevlig nyhet. Hoppas att det blir ett bra spel.

Medlem

Tyckte om första spelet men det var lite väl svart vitt för min smak.

Testpilot

Har haft ettan på önskelistan väldigt länge, måste bara hitta tid och utrymme!

Medlem

Det blir köp!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

En av de trevligaste nyheter jag fått. Att det kommer komma en del till efter Salt and Sanctuary, som var ett otroligt bra spel. Ett av mina favorit spel om jag ska vara ärlig.
Hade ingen aning om att de jobbade på ett faktiskt.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Spelade igenom första spelet igen i våras. Så kul att det äntligen kommer en uppföljare.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Spelade igenom första spelet igen i våras. Så kul att det äntligen kommer en uppföljare.

Spelade du om eller för första gången?
Hur upptäckte du spelet annars?

Medlem
Skrivet av Kavakava83:

Spelade du om eller för första gången?
Hur upptäckte du spelet annars?

Jag spelade igenom det igen för tredje eller fjärde gången. Jag köpte det på rea för många år sen av ren slump.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Jag spelade igenom det igen för tredje eller fjärde gången. Jag köpte det på rea för många år sen av ren slump.

Tänkte väl det. Det är ju lite udda spel att hitta som idag kan jag tycka. När det kom var det lite svältfödd ps4 marknad minns jag.

1
Skriv svar