Alla trailers från Devolver Digital – Trek to Yomi ser magiskt ut!

Robot
Alla trailers från Devolver Digital – Trek to Yomi ser magiskt ut!

Dessutom: Shadow Warrior 3, en omvänds stadsbyggare och mycket annat.

#devolver-digital, #e3-2021, #trek-to-yomi


Medlem

Alltså det första spelet där.. ninja/samurai doom klonen ser så jävla badass ut. Tycker det ser ut o ha mer action än doom själv för tillfället haha.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

NuZ
Testpilot

Helt amazing show! Trek är ju galet snyggt


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av SunShine:

Alltså det första spelet där.. ninja/samurai doom klonen ser så jävla badass ut. Tycker det ser ut o ha mer action än doom själv för tillfället haha.

Trek to Yomim? Eller var det någon annan game trailer som nu försvunnit från artikeln... när du nämner en ninja/samurai DooM klon, lät pretty awesome...

Edit:
Ah nu hänger jag med, dom visade Shadow Warrior 3 med!

Medlem

Trek to yomi ser magiskt ut!

Medlem
Skrivet av apanbajs:

Trek to Yomim? Eller var det någon annan game trailer som nu försvunnit från artikeln... när du nämner en ninja/samurai DooM klon, lät pretty awesome...

Edit:
Ah nu hänger jag med, dom visade Shadow Warrior 3 med!

https://youtu.be/NYH5pwuIx58

Ah jag tittade inte på videon länkat till just den här artikeln utan trodde det var samma ordning på trailerna som vid den digital konferensen och då kom det spelet ut först. Det ser så jäkla badass ut haha.
Mer Doom än Doom själv


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Inte mycket för mig och jag gillade inte att 90% var Grotesco-esque klipp. Men första gången jag såg deras stream så det ligger väl på mig att jag var oförberedd.

Medlem

Trek to yomi är nog det mest intressanta som har visats under detta E3!! Det ska följas med intresse!

Medlem

Är det Shadow Warrior 3, eller ett tillägg till Doom Eternal? Vem vet!?


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Trek to yomi är nog det mest intressanta som har visats under detta E3!! Det ska följas med intresse!

Japp!! Håller helt med.

Medlem

Devolver får 4/5 av mig. Väldigt många intressanta spel som visades upp. Bäst på E3 än så länge, men jag är ganska säker på att Microsoft/Bethesda kommer toppa detta med råge.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Trek to yomi är nog det mest intressanta som har visats under detta E3!! Det ska följas med intresse!

Själv kallar jag det Akira Kurosawa: The Game

Skribent

Phantom Abyss är jag nyfiken av att veta mer om. Ser ju riktigt roligt ut i alla fall.

1
Skriv svar