Logiskt för Avalanche att välja Xbox för Contraband p.g.a. "projektets storhet"

Robot
Logiskt för Avalanche att välja Xbox för Contraband p.g.a. "projektets storhet"

En chans att "komma närmare själva hårdvaran".

#avalanche-studios, #contraband, #xbox-game-studios


Medlem

GÖR EN MAD MAX 2 ISTÄLLET !! eh blir nog bra detta med. med if not se vad jag skrev först

Medlem
Skrivet av UggleMannen:

GÖR EN MAD MAX 2 ISTÄLLET !! eh blir nog bra detta med. med if not se vad jag skrev först

Ja Mad Max var svinbra. Hade varit kul med ett till men det får vi nog se oss efter i stjärnorna efter.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Själv så tycker jag att det sista spelet som var bra från studion var Just Cause 2! Mad Max blev riktigt tjatigt efter 2 timmar och de nyare Just Cause-spelen är bara dåliga kopior av tvåan!

Hoppas att de kan vända på skutan och leverera ett roligt spel, för det här kändes mest som sliskigt PR-snack

Medlem

Kommer de nå hela vägen till själva hjärtat i hårddisken, måntro?


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

"Kommer någon med en säck pengar är det logiskt att arbeta för dem."

Medlem

Borde inte ens ha sådana här nyheter.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ja plocka ner nyheten för fan det är ju kränkande!

Skämt å sido. Det är klart vill de nå flest spelare är det fantastiskt med game pass. Sen promotar ms game pass spelen hårt så många kommer att köra det. Likt Outriders.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Hipshot:

Borde inte ens ha sådana här nyheter.

Varför inte? Det var en intressant intervju.

Om du missade den i artikeln: Avalanche Contraband interview


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Borde inte ens ha sådana här nyheter.

Nä fy fan för att ha nyheter som rör spel på en spelnyhetssida!

Medlem

Ja Mad max var jättebra. Rage 2 var som en svag kopia av mad max tyvärr och inte alls som det story drivna originalet (rage 1).
Personligen skulle jag helst se en Rage 3 med mera fokus på story än öppen värld som originalet.

Medlem

Gillar inte deras spel så mycket längre. Gillade Just Cause 2 men dom senaste två har inte alls varit kul.
Senaste spelet jag gillade var Mad Max. Tyvärr har Warner stängt ner servrarna så det går inte att få platinum längre, något som stör mig oerhört mycket.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Synd att det blev CO-OP. Hade velat ha single player.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Inaktiv

Mad Max är ju enda spelet jag gillat från Avalanche. Men det gillade jag väldigt mycket.
Vet man ens vad Contraband är?
Får vibbar av att man ska smuggla/göra heists i sydamerika eller nåt.

Hittade:
"Contraband is a co-op game, where up to four players work together to pull off crazy heists all over the fictional world of Bayan (inspired by the South Asian coast)."

1
Skriv svar