Call of Duty: Modern Warfare 3 re-mastern är inte under utveckling

Robot
Call of Duty: Modern Warfare 3 re-mastern är inte under utveckling

Den som väntar på något gott, får vänta i evigheter.

#Activision, #Call-Duty, #Modern-Warfare-3


Medlem

De får mer än gärna göra en remake på Black Ops 1 🤩


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Skribent
Skrivet av doversund:

De får mer än gärna göra en remake på Black Ops 1 🤩

Ja jag håller med faktiskt, jag gillar Black Ops-storyn mer än den i vanliga Modern Warefare.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Modern warfare 3 var hur dåligt som helst.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Spelen ser ju likadana ut ändå.. samma dåliga grafik i alla spelen😂

Ett riktigt bra spel, det hade varit trevligt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av erson:

Spelen ser ju likadana ut ändå.. samma dåliga grafik i alla spelen😂

Jag tyckte den nya Modern Warfare (den som ligger under Warzone grejen) var snygg faktiskt.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Avstängd

Åh nej, vad tråkigt! Gäsp.

Medlem

Modern Warfare 2 remastern var trevlig, men saknade multiplayer.

Medlem

Har köpt remastern för både ettan och tvåan. Skulle aldrig ens få en tanke att köpa trean. Kampanjen i trean är medioker, medan föregångarna är bland det bästa man kan finna.

Medlem

I min mening var det MW3 som markerade starten på nedförsbacken. Spelade multiplayern ganska mycket, men tvåan hade jag mycket roligare med, och kampanjen kändes mest som en grå repris. Trist att aldrig få uppleva mp på tvåan igen.


signatur

Övning ger träning.

Gnällkuk

Alltså, vem väntade på denna?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Jodå det kommer. 2023. Har dem gjort det på MW1 och 2 kommer dem med MW3. Sedan en Ultimate 1-3 2024.

Medlem

Jättetråkigt, hoppades verkligen på ett remaster av Modern Warfare 3. MW-trilogin är enligt mig några av de bästa first person shooter-spelen någonsin.

1
Skriv svar