Ny kvartett bilder från Alan Wake

Robot
Medlem
Ny kvartett bilder från Alan Wake

Tycker Alan påminner en hel del om Norman Jayden i Heavy Rain!


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Inaktiv

hoppas detta spel blir bra nudå, när man väntat i 5år nått sånt.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Skapligt besviken på Remedy. Lägga ner pc-versionen så där bara. Verka iof inte vara nån större förlust. Spelet ser ut att mer bli en skjutfest än ett horror-äventyr-spel.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Längtar efter detta spel. Gud vad länge de arbetat med det. Men jag tror det kommer bli riktigt bra.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

Skapligt besviken på Remedy. Lägga ner pc-versionen så där bara. Verka iof inte vara nån större förlust. Spelet ser ut att mer bli en skjutfest än ett horror-äventyr-spel.

Man får en känsla av fail.

Medlem

längtar som fan och inte fan kommer det bli ett skitspel det är ju remedy vi snackar om...

Medlem

Är redan skit stämpel då dem la ned det till PC!


signatur

The King is Back

Medlem

Vad bitter man får vara då...

Alan Wake bara osar utmärkt spelupplevelse. Tycker synd om er lipsillar som kommer gå miste om ett toppenspel.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Känns vettigt att kritisera ett spel utifrån att det inte släpps på det system man själv sitter med.

Utan att tro att det blir det bästa som hänt sen skivat bröd tror jag det blir en bra upplevelse med genomtänkt story.


signatur

12:50. Press Return

Aha, det här såg lite mer intressant ut än tidigare...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av mr.bear:

Vad bitter man får vara då...

Alan Wake bara osar utmärkt spelupplevelse. Tycker synd om er lipsillar som kommer gå miste om ett toppenspel.

Spelet ser jättebra ut, men jag är skitförbannad på Remedy och Microsoft. "Lipsillar" visar ju bara hur lite förståelse du är villig att ge för oss som faktiskt byggde upp förväntningar i 5 (mer?) år för att sedan när det börjar närma sig release får reda på att de inte bryr sig ett jävla skit om deras PC-fans.

Falsk jäkla marknadsföring att demonstrera spelet på sina jäkla Intel-processorer och visa hur bra det flyter för att sedan aldrig påpeka att, ja just det, spelet släpps inte på PC längre.

Hade de sagt detta för 3 år sedan så hade jag inte brytt mig lika mycket, men de skötte det väldigt väldigt dåligt. Känner ilska varje gång jag ser en Alan Wake nyhet numera.

Jag har en konstigt önskan att spelet blir jättebra men inte säljer särskilt bra på Xbox 360 och Microsoft tvingas ge ut det på PC där det visar sig sälja bra. Men visst PC är en skit marknad också.

Medlem

Känslan av bitterhet blev ju inte mindre efter senaste inlägget.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Vad har folk för problem med 360-exklusivitet?
Vill man spela de flesta spelen idag så får man lov att skaffa en konsol, annars får man nöja sig med ett mindre utbud. Att spelet för 5 (?!) år sedan utannonserades till en plattform så borde folk veta att det kan ändras, spel har bytt plattform, slopats eller blivit exklusiva bara månader innan release.

Tycker det är bra att de satsar på att göra en bra 360-version, har övriga tur kommer det väl kanske en portning sen, men allt vad det innebär (usch), PC-portar brukar tyvärr inte bli bra.

Medlem

Ja, sluta vara sådär nu. Visst, jag har ingen PS3 och ett spel som jag verkligen suktar efter är "Heavy Rain"... Finns 3 spel till PS3 som jag bara måste spela och det är KZ2, Uncharted 1-2 och Heavy Rain och dom är exklusiva. Så jag måste tjacka en PS3:a någon gång... bara för man inte har ett visst system så behöver man väl inte säga att alla spel till det systemet suger??

Om det inte rör sig om Wii då

Medlem

orka bry sig, spelet såg intressant ut när det var menat att komma till pc, nu blev det bara nån random fjollig linjär skräck, allt anpassat efter konsoller till casuals.. hoppas skiten floppar och läcker veckor innan det kommer ut, sen kommer dom böla hur kasst spelet sålde.

1
Skriv svar