Marvel's Avengers: Black Panther – War for Wakanda

Robot
Marvel's Avengers: Black Panther – War for Wakanda

Matigt gratis-dlc ska skaka liv i Marvels slumrande superhjältesaga.

#black-panther-war-for-wakanda, #marvels-avengers


Medlem
Medlem

Kul med frågestund! Saknade lite fler kritiska frågor om spelet men så kanske man inte får några fler såna här frågestunder

Redaktör
Skrivet av Pihraija:

Kul med frågestund! Saknade lite fler kritiska frågor om spelet men så kanske man inte får några fler såna här frågestunder

Det drabbar nog dem värre än oss om de skulle tjura över kritiska frågor, vi står och faller inte med såna här frågestunder. Det var visserligen Mike och inte jag som pratade med dem, men flera saker spelar in vid intervjuer: ämnet (nu dlc:t), hur lång texten ska vara, hur mycket tid man har på sig, vad som är intressantast, med mera.


signatur
Inaktiv

Jag är försiktigt taggad.
Har nu i samband med dubbel xp och att de gjort det lättare att farma exotics återupptagit spelet nu och börjat bygga upp Thor.

Medlem

Bara mer bajs på bajs.

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Det drabbar nog dem värre än oss om de skulle tjura över kritiska frågor, vi står och faller inte med såna här frågestunder. Det var visserligen Mike och inte jag som pratade med dem, men flera saker spelar in vid intervjuer: ämnet (nu dlc:t), hur lång texten ska vara, hur mycket tid man har på sig, vad som är intressantast, med mera.

Såklart, man har ju inte mer tid än vad man har

Medlem

Black Panther är nog en av de tråkigaste Marvel Karaktärerna
Men Men... Lycka till


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Så mycket negativtet jag känner i denna tråd.

Inaktiv
Skrivet av Cyberz:

Så mycket negativtet jag känner i denna tråd.

Säkert från folk som såg trailern 2017, jämförde med MCU karaktärerna och där bestämde sig för all framtid att ogilla spelet.
Eller som spelade 5h på launch när buggarna var som värst och där bestämde sig för all framtid att ogilla spelet.
Folk fungerar så tyvärr.

Avstängd
Skrivet av anon_79617:

Säkert från folk som såg trailern 2017, jämförde med MCU karaktärerna och där bestämde sig för all framtid att ogilla spelet.
Eller som spelade 5h på launch när buggarna var som värst och där bestämde sig för all framtid att ogilla spelet.
Folk fungerar så tyvärr.

Eller så beror det bara på att spelet är mediokert och själlöst.

Medlem
Skrivet av Chrille_H:

Eller så beror det bara på att spelet är mediokert och själlöst.

mest troligt har de aldrig ens testat det.

Medlem
Skrivet av Chrille_H:

Eller så beror det bara på att spelet är mediokert och själlöst.

Jag skulle gissa på det. Jag spelar det för det finns inget annat Avengers spel, hade med glädje bytt till något bättre.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av anon_79617:

Säkert från folk som såg trailern 2017, jämförde med MCU karaktärerna och där bestämde sig för all framtid att ogilla spelet.
Eller som spelade 5h på launch när buggarna var som värst och där bestämde sig för all framtid att ogilla spelet.
Folk fungerar så tyvärr.

(buggar spelar ingen som helst roll när core-gameplay är generiskt, repetitivt skräp)

Avstängd
Skrivet av Mirage:

Jag skulle gissa på det. Jag spelar det för det finns inget annat Avengers spel, hade med glädje bytt till något bättre.

Förstår det. Det är synd på en så bra franchise.

Avstängd
Skrivet av Godofcheese:

Black Panther är nog en av de tråkigaste Marvel Karaktärerna
Men Men... Lycka till

Instämmer! Filmen kan vara den löjligaste jag någonsin sett och då har jag ändå ganska stor inlevelseförmåga vad gäller fantasy/sci-fi 🤣

Inaktiv
Skrivet av Chrille_H:

Eller så beror det bara på att spelet är mediokert och själlöst.

Vilken karaktär körde du?

Jag har haft roligare i Avengers än det mesta annat som släppts de senaste tre åren, trots buggar och konstiga designval.

Medlem

Spelade under helgen när det var gratis.

Vilket skräp. Sjukt generiskt och själlöst.

Lyckas de att vända denna skutan så blir jag grymt imponerad.

Dock övertygad om att bara är en tidsfråga innan f2p eller eventuellt helt lägga ner.

Synd. Potentialen finns.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

FM-guru
F.d. Sisyr

Apropå potentiell förbättring så var ju Marvel Heroes ett annat Marvel-spel som var rätt värdelöst när det släpptes men som efter omfattande uppdateringar i flera år efter släpp förvandlades till ett riktigt skapligt spel...

...innan utvecklaren bytte ledning och därefter gjorde om spelet till ett skitspel igen, för att sedan få rättigheterna ryckta av Disney och konka.

Inaktiv

War table launch stream för War for Wakanda ikväll kl 19.

1
Skriv svar