Lär dig slåss i UFC 2010

Robot
Medlem
Lär dig slåss i UFC 2010

Ja.. en "cage physician" behövs nog.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Sweet, förra spelet var kul, blir ett köp.

Ser lika dåligt ut som 2009 med en del förbättringar. För fan Dana White försök bli kompis me EA istället och ge dom ufc licensen dom vet hur man gör sportspel.

Medlem

Gillade 2009 och detta verkar ha en hel del förbättringar, blir att skaffa. Sway är ett bra tillskott som jag har saknat i det första spelet.

Medlem

För första gången tror jag att jag faktiskt är mer intresserad av hur menysystemet kommer fungera än hur spelet i sig är.

Jag har helnöjd med förra spelet när man väl stod på mattan och fighten började, men så gott som allt övrigt var rätt värdelöst.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Varför Laimon av alla personer?

säger bara: http://www.youtube.com/watch?v=X_sd1nMkdco

Medlem

Ser bra ut, blir ett köp.


signatur

yolo

F-n va naajs!! ..bästa fighting spelet igenom tiderna verkar bara bli bättre, givet köp! (EA's svar på detta spel ser ju redan för kasst ut.. blir väll ett nytt PES vs. FIFA fight med dessa spel där kanske EA kommer ikapp efter 6 år ^^)

Håller med Soulless dock, hoppas på ett bättre meny system och ett helt nytt karriär läge osv... fightingen är redan outstanding med allt annat på marknaden.. har inte rört ett annat fighting spel sedan 09'an släpptes och det spelas än idag när polare är över eller late night online sessions.. Det behöver bara finputsas lite med lite nya grepp osv..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Köpt skiten, det sämsta spelet jag köpt, om du inte var jätte förtjust i förra UFC så kommer du bli grymt besviken på detta


signatur

Ledare av den svenska APB Klanen

Besök www.eqbm.se för mer information!

1
Skriv svar