Changeloggen för nästa Cyberpunk 2077-patch är låååååång

Robot
Changeloggen för nästa Cyberpunk 2077-patch är låååååång

Och första dlc-materialet är på gång.

#cyberpunk-2077


Medlem

Det ser lovande ut! Kanske dags att hoppa in snart igen och köra klart!


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

Såg streamen i efterhand, men asså gu vad cringe det kändes. De flesta var toknervösa och det flöt inte på särskilt bra. Tackar vet jag FZs streams <3.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av theBoosing:

Såg streamen i efterhand, men asså gu vad cringe det kändes.

Som vanligt alltså. Tycker nästan alla streams med utvecklare för diverse spel innehåller "cringe".

Medlem

Läste igenom changeloggen och påmindes om hur många av buggarna jag själv faktiskt upplevde, och hur många av ändringarna som varit long overdue. Att kunna uppgradera mer än 1st craftingmaterial åt gången är ju helt vansinnigt att det tog dem nästan ett år att lägga till.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Där visar de upp hur mycket faktiskt de borde ha tagit itu med innan release.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

"Fixed a barbed wire that didn't deal any damage."

var den verkligen värd att lista? en taggtråd nånstans. inte konstigt listan blir lång när varje liten minimal fix tas med.

Ambassadör
Xbox

Inväntar "next-gen"-versionen och nytt content innan jag spelar igen. Var dock ett riktigt trevligt spel som jag körde igenom allt i när det begav sig, fungerade finfint på Xbox Series X.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av quadratis:

"Fixed a barbed wire that didn't deal any damage."

var den verkligen värd att lista? en taggtråd nånstans. inte konstigt listan blir lång när varje liten minimal fix tas med.

Instämmer. Betar man av dessa småfix så blir listan genast alldeles för kort egentligen. Ser i stort sett inga vettiga uppdateringar i patchen.

Medlem
Skrivet av Lirilesh:

Instämmer. Betar man av dessa småfix så blir listan genast alldeles för kort egentligen. Ser i stort sett inga vettiga uppdateringar i patchen.

Tack snälla att några ser samma sak som en samma

Medlem

Det är cringe att säga cringe..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Låter som ett rätt värdelöst patetiskt DLC, vem fan vill ha en ny bil när det suger att köra runt med dessa NPC förare. Har noll förtroende för denna ljugande utvecklare.

Medlem

Är det bara jag som känner att det är lite dåligt att planen är att sälja DLC till detta? Inte ens No Man's Sky utvecklaren var galen nog att försöka göra det efter deras misslyckade släpp, och detta var minst lika illa...

Gratis DLCet är ju nästan förolämpande dåligt, och inget som lockar någon som redan spelat igenom spelet.

Medlem

Några få outfits till V och en bil som dlc ? Dom måste skämta ? Jag hade inte sagt något om vi hade fått spelet som de hade lovat ifrån början. Men nu när vi bara fick knappt 20% av vad de lovat, så är denna dlc:t ett skämt, ett hån mot sina konsumenter. Så dåligt!

Medlem
Skrivet av Hellspites:

Några få outfits till V och en bil som dlc ? Dom måste skämta ? Jag hade inte sagt något om vi hade fått spelet som de hade lovat ifrån början. Men nu när vi bara fick knappt 20% av vad de lovat, så är denna dlc:t ett skämt, ett hån mot sina konsumenter. Så dåligt!

De fortsätter att förvåna med hur lågt de sätter ribban samt hur aningslösa de verkar vara kring kritiken och vad som behövs för att "fixa" spelet. För mig var buggar aldrig problemet, utan alla oinfriade löften.

Medlem

Oj va folk fortsätter klaga.

Är det inte enklare att bara gå vidare med livet?
Ni tycker inte om spelet fine. Kanske lägga er energi på annat nu efter 1 år av tjurande?

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Det är cringe att säga cringe..

Lite som barn som tycker föräldrarna är pinsamma, när det automatiskt blir ungen som blir pinsam efter den sagt det.

Medlem
Skrivet av Karmak:

Oj va folk fortsätter klaga.

Är det inte enklare att bara gå vidare med livet?
Ni tycker inte om spelet fine. Kanske lägga er energi på annat nu efter 1 år av tjurande?

Du borde inte tillämpa den logiken själv kanske? Du är trots allt i en tråd om ett spel du uppenbarligen inte bryr dig om, och klagar på att andra klagar? 🙄

Medlem

Sjukt att DLC prioriteras framför next-gen (säger jag utan att ha sett streamen)

Avstängd

Gjorde helt rätt i att ignorera spelet vid release med andra ord. Får se vad folk säger efter patch om det är värt min tid då eller om man ska fokusera på annat

Medlem
Skrivet av Laddemannen:

Sjukt att DLC prioriteras framför next-gen (säger jag utan att ha sett streamen)

Tänkte samma sak, var är next-gen patchen?!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Nice patchnote. Ett redan fenomenalt bra spel blir ännu bättre för varje update. Inte direkt så dom ligger på slösidan med att försöka göra upplevelsen ännu bättre. Är nog snart dax för genomspelning nummer 3.


signatur

1# FZ Troll

Medlem

Det bästa var ju när tanten högst upp började snacka om spoilers , asså haha vafan?! var tvungen att muta...

edit, kanske man kan spela lagom till Jul då, med tanke på att de säger att " de äntligen ligger på en bra nivå och kan implementera det vi vill ha"

Avstängd
Skrivet av Laddemannen:

Sjukt att DLC prioriteras framför next-gen (säger jag utan att ha sett streamen)

Ja fast spelet är nog snyggt redan nu på min ps5. Vi får se när dom släpper nextgen helt enkelt.


signatur

PS5 och inget annat.

Testpilot

En jäkla lång lista. Skönt att questen Sweet Dreams ska fungera nu, uppdragsgivaren dök aldrig upp för mig.

Medlem

Jag hoppades på att next-gen patch skulle utannonseras. Känns lite onödigt med en stream för detta. Inte för att det inte är en bra patch utan mer att den var lite ointressant.

Redaktör
Skrivet av Laddemannen:

Sjukt att DLC prioriteras framför next-gen (säger jag utan att ha sett streamen)

Vem har sagt att dlc görs på bekostnad av next-gen? Gissningsvis jobbas det på båda sakerna samtidigt. Och rent krasst har väl detta dlc nog inte tagit särskilt mycket tid att göra.


signatur
Medlem

Polerar du en bajskorv kommer det alltid att vara en bajskorv.

Medlem
Skrivet av Fletchett:

Du borde inte tillämpa den logiken själv kanske? Du är trots allt i en tråd om ett spel du uppenbarligen inte bryr dig om, och klagar på att andra klagar? 🙄

Huh? För mig är detta ett av de bästa singel player spelen som skapats någonsin. Jag är väldigt intresserade av ändringar och tillägg de gör för det.

Så otroligt tråkigt att läsa genom 10 sidor av klagomål från folk som inte ens tycker om spelet istället för att diskutera patch notes

Medlem

Så vitt jag vet är det ganska enkelt att förutspå att denna inte skulle vara i närheten av next gen patch. Enligt deras egna roadmap kommer det vara två patch till innan next gen patch.

https://www.cyberpunk.net/en/news/37298/our-commitment

Själv skulle jag tro att de släpper next gen patch i december som tidigast.


signatur

Stationär: Asus GeForce RTX 4080 TUF, AMD R7 7700x CPU, 32 GB RAM DDR5 6000MHZ
Laptop: MacBook Pro 2021 16",
Konsol: PS5, Switch Oled
Ljud: Sennheiser HD 660s, Monoprice THX 887, LS50 Meta, Minidsp Flex Dirac
Ljus: LG 45GR95QE OLED, LG B1 65, HP Reverb G2

123
Skriv svar