NHL 22 släpps den 15 oktober

Robot
NHL 22 släpps den 15 oktober

Plocka fram skrillorna och klubban, NHL-säsongen startar den 15 oktober.

#EA-Sports, #Hockey, #NHL-22


Medlem

Med tanke på att det är ny motor ska man nog vänta till nästa version. Tror spelet kommer bli mycket bättre med tanke på att dom massproducerar NHL spelen.

Inget RT? Jag vill ju se spelarna spegla sig på isen.

Skribent
Skrivet av jehuty:

Med tanke på att det är ny motor ska man nog vänta till nästa version. Tror spelet kommer bli mycket bättre med tanke på att dom massproducerade NHL spelen.

Inget RT? Jag vill ju se spelarna spegla sig på isen.

Ja varje gång de bytt spelmotor eller först spelet på en ny generation, då brukar spelet dippa i kvalité.


signatur

"Writer and Fighter"

Flakmonkey

Sweet! Lär ju som redan sagts inte bli det mest finslipade med tanke på att det är ny gen men kommer med största sannolikhet ändå bli det populäraste spelet på kontorets raster. Det är något speciellt med 2vs2 local Coop i NHL-serien.

Medlem

Ingen GM connected
& igen
inge pc...

istället special egenskaper på " elit " spelare börjar fan likna Dota2 mini

inget köp...

C64
Medlem

är 2004 värt o köpa.. sen kan man modda det vad jag har fattat ?

Medlem

Har alltid problem med dessa spel. Älskar NHL men tröttnar fort då jag är för bra för nivå X men för kass för nivå Y...
Samt att det alltid finns en meta varje årgång där det är för lätt att göra mål samt för svårt att försvara sig mot samma.


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem

Blir ett köp till PlayStation 5 framöver. Senaste NHL jag lirade var NHL 18 till PlayStation 4. Undrar om EA gör som med FiFA 21 att man kan uppgradera PS4 versionen helt gratis till PS5 versionen.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Skribent
Skrivet av CARTMAN:

Blir ett köp till PlayStation 5 framöver. Senaste NHL jag lirade var NHL 18 till PlayStation 4. Undrar om EA gör som med FiFA 21 att man kan uppgradera PS4 versionen helt gratis till PS5 versionen.

Vågar inte lova det, men jag tror det är troligt att de kör samma modell?


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

"vissa spelare till exempel kan göra specialfinter,"
Och där dödade EA NHL...

Skribent
Skrivet av PontusT:

"vissa spelare till exempel kan göra specialfinter,"
Och där dödade EA NHL...

De har haft den funktionen tidigare i spelen, att spelare haft special-moves, men inte det ger någon boost som slagstryka etc.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Känns väl dock realistiskt att vissa spelare slår bättre än andra osv. Ser inte det negativa.

Avstängd

Fasen vad snyggt! Detta blir ett köp till min PS5 då NHL 20 är det sista jag har.


signatur

PS5 och inget annat.

Avstängd
Skrivet av CARTMAN:

Blir ett köp till PlayStation 5 framöver. Senaste NHL jag lirade var NHL 18 till PlayStation 4. Undrar om EA gör som med FiFA 21 att man kan uppgradera PS4 versionen helt gratis till PS5 versionen.

FIFA 22 måste du ha ultimate versionen av på ps4 för att kunna uppgradera. Blir troligen så med detta också.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Förstår inte varför EA har valt att dissa PC. Det är ju betydligt fler som äger en PC än konsol. Och nu kan dom inte längre gnälla över piratkopiering då det fenomenet mer eller mindre dött ut.
Dom behöver ju i princip bara porta konsol versionen till PC och lägga till en tab med alternativ för grafik.
Hatar hockey men tycker ändå bojkotten mot PC är förjävlig.

Avstängd
Skrivet av ecHo!:

Förstår inte varför EA har valt att dissa PC. Det är ju betydligt fler som äger en PC än konsol. Och nu kan dom inte längre gnälla över piratkopiering då det fenomenet mer eller mindre dött ut.
Dom behöver ju i princip bara porta konsol versionen till PC och lägga till en tab med alternativ för grafik.
Hatar hockey men tycker ändå bojkotten mot PC är förjävlig.

Dött ut? Jag tror många använder sidor som piratebay än, jag vet till och med folk som gör det. Ska du bara spela single player i spel så går det bra att ladda pirat.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Dött ut? Jag tror många använder sidor som piratebay än, jag vet till och med folk som gör det. Ska du bara spela single player i spel så går det bra att ladda pirat.

Det är väl att jag och mina vänner inte är 15 år längre som gör att jag fått för mig att piratkopiering inte är alls lika vanligt längre. Med jobb har jag inte några problem med att betala för mig, det var annorlunda när studiebidraget var allt man hade.

Medlem

Kommer kingen vara med eller bli bortplockad mån tro?

Medlem
Skrivet av Atorak:

Kommer kingen vara med eller bli bortplockad mån tro?

Zlatan? Han spelar väl ändå fotboll?

Avstängd
Skrivet av maq777:

Zlatan? Han spelar väl ändå fotboll?

Är nog Henke Lundqvist han menar. Han kallas ju king Henrik i new york.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Är nog Henke Lundqvist han menar. Han kallas ju king Henrik i new york.

Henke, du menar killen med mjäll?

Avstängd
Skrivet av maq777:

Henke, du menar killen med mjäll?

Japp exakt.

Men han har avslutat karriären så han är nog inte med.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Japp exakt.

Men han har avslutat karriären så han är nog inte med.

Avslutade ju den i fredags, så han bör ju vara med för Washington. Om dom inte bestämmer sig för att släppa day 1-patch som radera ut honom. 😛

Medlem
Skrivet av ecHo!:

Det är väl att jag och mina vänner inte är 15 år längre som gör att jag fått för mig att piratkopiering inte är alls lika vanligt längre. Med jobb har jag inte några problem med att betala för mig, det var annorlunda när studiebidraget var allt man hade.

Känns ju lite b att vara 30+ och piratkopiera spel.
Nån enstaka film kan jag ladda ned, men då är det äldre filmer som inte går att köpa på bluray eller dvd.

Men vill även tro piratkopiering minskat.

Avstängd
Skrivet av Håkan:

Känns ju lite b att vara 30+ och piratkopiera spel.
Nån enstaka film kan jag ladda ned, men då är det äldre filmer som inte går att köpa på bluray eller dvd.

Men vill även tro piratkopiering minskat.

Ja en del äldre filmer kan man sakna på streaming tjänster som Netflix, HBO osv


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av maq777:

Zlatan? Han spelar väl ändå fotboll?

Henrik, henke lunkan, kingen av new york osv.

1
Skriv svar