Se hur konflikter skapas i APB

Medlem

Jag lirar också betan har gjort det nu ett tag, fint är det skönt att dem verkligen jobbar hårt på det! det blir ett köp definitivt för min del, nu väntar jag bara på att de ska försöka fixa till körkänslan lite tidd sen blir de finfint


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem

har längtat efter detta sjukt länge men hade ingen aning om att dom släppt beta. however så signade jag upp för betan för ngn dag sedan men vet inte om det e försent :/ ngn som vet?

Medlem

Varför ser alla ut som militanta veganer i hockeymask? Sjukt våldsamt. Verkar slå GTA t.o.m.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

Varför ser alla ut som militanta veganer i hockeymask? Sjukt våldsamt. Verkar slå GTA t.o.m.

Alla vet ju att äter man bara vegetariskt blir man våldsam


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Jag hoppas lätt att det kommer släppas via steam, som EVE online, det behöver inte registreras, men du kan fortfarande chata med dina vänner Ingame

Jag säger som jag sa när jag först hörde om All point bulletin.
Det här e mmorpg't för mig, och jag tror lätt att det går guld!

Fast jag måste medge att jag blev lite skeptisk eftersom EA var del av det inte Rock Star...

Men det ser fortfarande, och nu bättre. Än jag hoppades på

APB!

Personligen tycker jag detta ska vara PC only.

Eller annars PC vs Konsole, ha PC kommer lätt vinna om jag får delta.

Logitech G9 gaming mouse + skills.

Inaktiv
Skrivet av alkalinetruth:

har längtat efter detta sjukt länge men hade ingen aning om att dom släppt beta. however så signade jag upp för betan för ngn dag sedan men vet inte om det e försent :/ ngn som vet?

Min polare signade upp torsdag förra veckan. Och fick vara med direkt på söndagen samma vecka samt nu torsdag + söndag denna helgen.

Så du kanske får vara med redan till denna helgen om du har tur

12
Skriv svar