No Man's Sky: Frontiers släppt – bygg egna bosättningar

Medlem

För mig är spelet lite för omständigt. Har försökt gilla spelet sen start. Men efter varje uppdaterig så blir jag bara mer och mer förvirrad och frustrerad. Kommer ungefär fram till att man ska köpa en frighter och runt där så tycker jag att det tar för mycket spel tid och jag får inte ut så mycket av det. Skulle vara trevligt om dom förenklar vissa delar i spelet.

Medlem

Någon som vet ifall man kan spela co-op hela vägen? Tycker MP har varit rätt svajigt när jag spelat, men jag spelade innan de kom med uppdateringen där de gjorde om början av spelet.

Har en situation där jag och en kompis letar efter ett spel att köra ihop, det hade varit kul att typ köra tillsammans hela vägen med basbyggande och missions osv. Tänker då inte på de missions man väljer i nexus, utan rakt av co-op. Det är möjligtvis ingenting som finns?

Avstängd
Skrivet av ClockWise:

Någon som vet ifall man kan spela co-op hela vägen? Tycker MP har varit rätt svajigt när jag spelat, men jag spelade innan de kom med uppdateringen där de gjorde om början av spelet.

Har en situation där jag och en kompis letar efter ett spel att köra ihop, det hade varit kul att typ köra tillsammans hela vägen med basbyggande och missions osv. Tänker då inte på de missions man väljer i nexus, utan rakt av co-op. Det är möjligtvis ingenting som finns?

Jag och en polare letar också efter ett sådant co-op. Valheim är det bästa vi hittar på sistone men det är ju så otroligt fattigt på content så tar snabbt slut om man nu mot förmodan inte verkligen ÄLSKAR att bygga och endast bygga

Medlem
Skrivet av FryinRyan:

Jag och en polare letar också efter ett sådant co-op. Valheim är det bästa vi hittar på sistone men det är ju så otroligt fattigt på content så tar snabbt slut om man nu mot förmodan inte verkligen ÄLSKAR att bygga och endast bygga

Ah, är lite trött på den typen av spel därför hade det varit nice med något som funnits ett tag och som är väldigt öppet och fritt som man samtidigt kan köra bra co-op. NSM hade varit perfekt tycker jag, som har spelat det en del tidigare.

12
Skriv svar