Top Gun: Maverick – både film och MS Flight Sim-dlc försenade till 2022

Robot
Top Gun: Maverick – både film och MS Flight Sim-dlc försenade till 2022
Medlem

Ska bli intressant att se vilka nya buggar som introduceras med dagens patch. Asobo har en förmåga att råka förstöra saker när de släpper sina patchar. Klassikern är ju när de i samband med en world update ändrade flygplanens glidegenskaper så att det i princip inte gick att landa.

Jag älskar MSFS 2020 men jag tror aldrig jag under hela mitt liv svurit så mycket åt en utvecklare som under det senaste året. Får hoppas att de i samband med dagens patch i alla fall fixar alla de crash-to-desktops jag fått sedan den senaste uppdateringen.

Medlem

De behöver mer tid att fixa till bröstvårtorna och svettreflextionerna till vollybollspelet som det egentligen handlar om. Flygsim delen är bara ett tilllägg.

Medlem

Tur vi fortfarande kan se fram emot Reno Air Races i höst. Har fortfarande inte köpt MS Flight Sim men testade gratis (10kr=3 månader) i början av året och kommer sannolikt göra ett köp någon gång.

Medlem

Inte för att vara tradig men Tompa spelar ju instruktör i nya filmen, instruktörerna i första Top Gun var ju också med och flög (Viper och Jester):

During Maverick's first training hop he defeats instructor LCDR Rick "Jester" Heatherly but through reckless flying breaks a major rule of engagement and is reprimanded by chief instructor CDR Mike "Viper" Metcalf.

Redaktör
Skrivet av delli:

Inte för att vara tradig men Tompa spelar ju instruktör i nya filmen, instruktörerna i första Top Gun var ju också med och flög (Viper och Jester):

During Maverick's first training hop he defeats instructor LCDR Rick "Jester" Heatherly but through reckless flying breaks a major rule of engagement and is reprimanded by chief instructor CDR Mike "Viper" Metcalf.

Ah, anade nästan nåt sånt, men ska erkänna att jag inte är påläst om nya rullen. Men 60-ish känns väl ändå rätt jäkla gammalt för ett sånt jobb. Eller?


signatur
Skribent
Skrivet av Tomas Helenius:

Ah, anade nästan nåt sånt, men ska erkänna att jag inte är påläst om nya rullen. Men 60-ish känns väl ändå rätt jäkla gammalt för ett sånt jobb. Eller?

Äsch Cruise åldras ju inte!


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

• July 12, 2019
• June 26, 2020
• June 24, 2020
• Dec. 23, 2020
• July 2, 2021
• Nov. 19, 2021
• May 27, 2022


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Redaktör
Skrivet av Johan Lorentzon:

Äsch Cruise åldras ju inte!

Han, och Stallones mamma. (Tills hon dog.)


signatur
Medlem

Kul att Val Kilmer är med! Men till skillnad från Cruise har ju han faktiskt åldrats en del. Blir skumt om han ska spela 70 och Cruise 45?

1
Skriv svar