Thor i God of War Ragnarök är ett stadigt stycke karl!

Robot
Thor i God of War Ragnarök är ett stadigt stycke karl!

Vem vinner? Kratos? Thor? Diskutera i små grupper.

#god-of-war-ragnarök, #thor


Medlem

va söt han är.

Medlem

God of Mjödkagge. I like.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

It's not a lake, it's an ocean

Wanna date?


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Dex
Medlem

Lika skön som Thor i Avengers: Endgame ju!

Gillar när dom gör så här och inte bara köra det gamla vanliga vältränade!

Medlem

Ser ut att kunna vara vilken random gubbe från Norrland som helst.

Inaktiv

Haha, härlig mjödkagge där. Han har degat ner sig på sista tiden. Skulle vara underhållande om dom gjorde Freja lönnfet och med hängbröst med.

Medlem

Har inga problem med honom alls, ser ut lite som en mer realistiskt och sunkig version av Tor från Valhall-serien.

Medlem

Mer rätta kan man inte göra fornnordisk mytologi! 😁

Medlem

Är ärlig talat mycket mer intresserad av Odin. Köper spelet hur som och kommer antagligen att bli nöjd.

Medlem

Sådär ser en karlakarl ut. Helt rätt design!

Inte Kratos som har ihjäl han utan det är diabetesen.

Var riktigt häftigt att se krigsguden Tyr dock!

Medlem

Rätt! Tycker inte man ska förväxla och bygga förväntningar baserat på hur karaktärer porträtteras i andra medier (läs: Marvel).

Känns som en schysst design som tematiskt passar bra i det fornnordiska som God of War redan påbörjat i först spelet🙂🙂👍

Medlem

Jag gillar realismen, även om den gått lite till överdrift här. Någonstans föreställer jag mig mer att vår Nordliga Åskgud inte bara kan se ut att svinga öl, utan även se ut som han faktiskt kan svinga en slägga av den kalibern lite längre än 14 meter bort.

Medlem
Skrivet av Ender:

Jag gillar realismen, även om den gått lite till överdrift här. Någonstans föreställer jag mig mer att vår Nordliga Åskgud inte bara kan se ut att svinga öl, utan även se ut som han faktiskt kan svinga en slägga av den kalibern lite längre än 14 meter bort.

Världens starkaste män är väl i regel "feta"?

Tänker också på den svenske diskuskastaren osv.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Skribent

Ser riktigt bra ut. Uppenbarligen en gud som njuter av livet.

Medlem
Skrivet av Ender:

Jag gillar realismen, även om den gått lite till överdrift här. Någonstans föreställer jag mig mer att vår Nordliga Åskgud inte bara kan se ut att svinga öl, utan även se ut som han faktiskt kan svinga en slägga av den kalibern lite längre än 14 meter bort.

Tycker det funkar finfint, finns gott om starka människor som ser ut som han. När det sen gäller ett sådant universum som det i God of War känns det irrelevant huruvida alla starka män har bodybuilderstil eller ej.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Dex
Medlem
Skrivet av MLundin:

Rätt! Tycker inte man ska förväxla och bygga förväntningar baserat på hur karaktärer porträtteras i andra medier (läs: Marvel).

Känns som en schysst design som tematiskt passar bra i det fornnordiska som God of War redan påbörjat i först spelet🙂🙂👍

Nu är det ju precis så här Thor ser ut i Avengers: Endgame så det var kanske ett dåligt exempel

Medlem

Varför skriver ni inte Tor, som han heter på svenska?

Förövrigt så gillar jag designen, det passar väl in med hela upplägget från första spelet att gudarna har börjat bli lite lata.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Varför skriver ni inte Tor, som han heter på svenska?

Förövrigt så gillar jag designen, det passar väl in med hela upplägget från första spelet att gudarna har börjat bli lite lata.

Tycker nog "Thor" låter och ser mer kraftfullt ut, men jag bryr mig inte alls om vårat "vikingaarv" vilket jag vet många här gör 😁

ser ut som en 12åring med skägg. Karraktären känns inte trovärdig.

Medlem
Skrivet av Proximately:

Tycker det funkar finfint, finns gott om starka människor som ser ut som han. När det sen gäller ett sådant universum som det i God of War känns det irrelevant huruvida alla starka män har bodybuilderstil eller ej.

Haha, jo, nog ser han kraftig ut för en "vanlig dödlig", men jag hade gärna sett lite mer muskler under huden ändå. Missförstå mig inte, jag menar inte Chris Hemsworths vansinnigt välsvarvade kropp, ölmagen och hela kalaset går jättebra på den här Tor, men jag hade gärna sett lite kraftigare armar på karln t ex. Tänk en
Nu är det ju svårt att bilda sig en så pass bra uppfattning utifrån en enstaka bild, men jag har en kompis som ser kraftigare ut än denna Tor, så ja, lite mer hade varit ok för mig

Medlem

…….och där förstörde de Tor…..

Medlem

Det finns en film på Youtube där man har kollat hur Tors karsktärsmodell ser ut i det första spelet, och den modellen skiljer sig enormt mycket från denna. Jag tycker att den här lite knubbigare varianten ser ut att ha betydligt mycket mer personlighet, attityd och utstrålning. Sen ska man ju se honom i rörlig bild innan man ger något slutgiltigt omdöme, men av bilden att döma gillar jag designen skarpt.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Tja, när man gör Balder till ett trailer trash från Texas kan man omöjligt ha stora förhoppningar på hur de designer de andra gudarna.

Medlem
Skrivet av lampis:

Det finns en film på Youtube där man har kollat hur Tors karsktärsmodell ser ut i det första spelet, och den modellen skiljer sig enormt mycket från denna. Jag tycker att den här lite knubbigare varianten ser ut att ha betydligt mycket mer personlighet, attityd och utstrålning. Sen ska man ju se honom i rörlig bild innan man ger något slutgiltigt omdöme, men av bilden att döma gillar jag designen skarpt.

Länka gärna

Medlem
Skrivet av Proximately:

Tycker det funkar finfint, finns gott om starka människor som ser ut som han. När det sen gäller ett sådant universum som det i God of War känns det irrelevant huruvida alla starka män har bodybuilderstil eller ej.

Exakt! och hur ser man ut efter en konstant diet på mjöd och fläsk?

Medlem
Skrivet av Kurre:

Länka gärna

https://youtu.be/59HLlOLZH54


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

thor ser ut att vara en badass gud, Nice.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av konsum:

…….och där förstörde de Tor…..

på vilket sätt, är han för tjock ?

123
Skriv svar