Missa inte Call of Duty: Vanguards öppna beta i helgen

Robot
Missa inte Call of Duty: Vanguards öppna beta i helgen

Inga koder, inga förhandsbokningar – det är bara att lira.

#Call-of-duty-vanguard, #Sledgehammer-games


Medlem

Ljuden var sådär va lät som ärtbössor alltihop tyckte jag, annars var det väl...cod

Medlem

Hade gärna testat men jobbar 13h hela helgen. Med tanke på att betan är öppen för alla känns det som att det är sista betan innan släpp.

Medlem

Är de inga stora framsteg på anti-fuskfronten så lägger jag inga mer pengar på COD.

Moderator | Testpilot

Ska bli kul att testa!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Gnällkuk

Så ni är förberedda och slipper upptäcka att ni behöver tanka typ 180GB någon timme innan ni tänkt starta.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Jag tror jag fortsätter med Modern Warfare. Är det två år gammalt?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Ejziponken:

Är de inga stora framsteg på anti-fuskfronten så lägger jag inga mer pengar på COD.

Vill minnas att de tog upp nytt anticheat i deras 30 minuters introduktion för 1-2 veckor sedan. Däremot tror jag personligen inte mycket på den med tanke på deras track record.

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

https://media.discordapp.net/attachments/681146151918895150/8...

Så ni är förberedda och slipper upptäcka att ni behöver tanka typ 180GB någon timme innan ni tänkt starta.

Betan var väl på under 20 GB dock förra helgen på PS5 så man behöver ju inte dra ner warzone

Medlem

Testade lite inatt. Känns som ett 5 år gammalt CoD. Va inte alls imponerad! Får hoppas på BF, annars får man väl hoppa FPS i år med!:)

Medlem
Skrivet av Deekar:

Testade lite inatt. Känns som ett 5 år gammalt CoD. Va inte alls imponerad! Får hoppas på BF, annars får man väl hoppa FPS i år med!:)

Gjorde samma och kände exakt likadant. Om något kändes det som flera steg bakåt från Black Ops 4, från 2018..

Moderator | Testpilot
Skrivet av Lirilesh:

Gjorde samma och kände exakt likadant. Om något kändes det som flera steg bakåt från Black Ops 4, från 2018..

Folk säger detta ofta, men vad betyder det i praktiken egentligen? Skjutmekanik? Innehåll?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Folk säger detta ofta, men vad betyder det i praktiken egentligen? Skjutmekanik? Innehåll?

Så svårt att säga. Mitt sämsta cod kan ju vara en annans bästa. Men springkänslan, vapnena, hoppandet. Allt är lite förändrat men gör ganska mycket när allt slås samman. Ska köra mer idag och se, men litar helt klart mer mot BF.

Medlem

Möjligheten att lägga vapnet på murar och kunna flytta sig lite är ju halvnytt.
Möjligheten att kunna avfyra vapnet utan att titta upp är nytt.
Möjligheten att skjuta sönder skydd är nytt.
Vissa förmågor verkar nya.

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

https://media.discordapp.net/attachments/681146151918895150/8...

Så ni är förberedda och slipper upptäcka att ni behöver tanka typ 180GB någon timme innan ni tänkt starta.

Betan ligger på knappt 15GB


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

För min del så växer spelet i mina ögon för varje timme. En blandning mellan WW2 och MW2019. Jag spelade lite igår och insåg rätt snabbt att ljudet var lite udda vid skjutandet. Trodde jag hade stängt av / sänkt någon inställning, men allt var igång. Ändrade sedan till ”Classic” och det blev genast bättre.


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

Testade betan nyss och har nog ingenting positivt att säga om den alls.

Medlem
Skrivet av Lirilesh:

Gjorde samma och kände exakt likadant. Om något kändes det som flera steg bakåt från Black Ops 4, från 2018..

Skrivet av uberpwnage2.0:

Folk säger detta ofta, men vad betyder det i praktiken egentligen? Skjutmekanik? Innehåll?

Menar att känslan i spelet känns gammalt, som om de var ett CoD jag lirat för 5 år sen. Sen är ju UI ganska gjort med och jag gillade inte den från första början.

Medlem
Skrivet av Ejziponken:

Är de inga stora framsteg på anti-fuskfronten så lägger jag inga mer pengar på COD.

Tyvärr lider varenda FPS spel idag av enorma mängder fuskare. CS Go är infesterat, Call of duty WW2 hade ju folk som sålde aimbots två veckor innan spelet släpptes och BF 5 hade även de problem med fuskare. Det är helt enkelt så att antifusk hinner inte uppdatera sin databas innan folk hunnit koda 10-15 olika "aimware" och liknande för att sedan vara där igen.

Skrivet av uberpwnage2.0:

Folk säger detta ofta, men vad betyder det i praktiken egentligen? Skjutmekanik? Innehåll?

Mellan tummen och pekfingret så verkar folk kräva helt revolutionerande spel som aldrig känts förut för annars kommer det att bojkottas.

Inaktiv
Skrivet av DitroX:

Jag spelade lite igår och insåg rätt snabbt att ljudet var lite udda vid skjutandet. Trodde jag hade stängt av / sänkt någon inställning, men allt var igång. Ändrade sedan till ”Classic” och det blev genast bättre.

Ljudet är förnärvarande buggat. Det kommer patchas mot releasedatumet

Medlem
Skrivet av anon_181566:

Ljudet är förnärvarande buggat. Det kommer patchas mot releasedatumet

Gött!


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

det är väl inte "flera" rewards, utan endast ett vapen skin vid level 20?

Medlem

Ser lika blurry ut som min morgonbaj med hot acidic diarrhea! Fruktansvärt smetig bild med högre upplösningar på pc...

Medlem

Så sjukt störande när ni skriver i nyheten "Imorgon", alltså allt beror ju på när man läser nyheten. Skriv istället ut datum som gäller och var mer tydliga.

Medlem

ännu en besvikelse för pc spelare ..... bättre graffe och allt på controll vi sitter här med bajs grafik och allt med bästa datorer men de har allt flyttande multi billion dollar company (y)

Medlem
Skrivet av Terranzin:

Så sjukt störande när ni skriver i nyheten "Imorgon", alltså allt beror ju på när man läser nyheten. Skriv istället ut datum som gäller och var mer tydliga.

Fast nyhetens datum framgår ju tydligt under rubriken?

1
Skriv svar