Respawn: Vi jobbar inte på något Titanfall 3-relaterat – det existerar inte

Robot
Respawn: Vi jobbar inte på något Titanfall 3-relaterat – det existerar inte
Medlem

Både 1 och 2 var ju flopp så inte konstigt att man inte arbetar på ett tredje spel.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Har inte spelat 1an men körde igenom 2an i början av sommaren och grillade det mer än jag trodde jag skulle göra. Kanske inte den bästa storyn men jäkla roligt! Gillade hela springa på väggar grejen! Grymt bra grafik. Ser gärna att de gör en 3a om några år.

Inaktiv

Från deras twitter: https://twitter.com/Respawn/status/1440852257390546949?s=20

4h gammal tweet där de säger att Titanfall är i deras DNA och vem vet vad som finns i framtiden.

Skribent
Skrivet av anon_326114:

Från deras twitter: https://twitter.com/Respawn/status/1440852257390546949?s=20

4h gammal tweet där de säger att Titanfall är i deras DNA och vem vet vad som finns i framtiden.

Se där, tackar. Har lagt till den i artikeln.

ELF
Medlem

Om de gör ett nytt så gör det inget om det tar tid innan de faktiskt gör det. Då kanske de hinner planera in ett bättre släppdatum också.
Hoppas bara inte att de känner att de måste ha med singleplayer. Det kan de släppa som ett eget spel i så fall.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Både 1 och 2 var ju flopp så inte konstigt att man inte arbetar på ett tredje spel.

Skälet att tvåan floppade var ju 100% EA's fel dock, dom la releasen samtidigt som CoD+Battlefield av någon idiotisk anledning. Hamnade ju hyffsat i skymundan...

Medlem

Jag spelar fortfarande tvåan regelbundet. Älskar både ettan och tvåan! Makalöst bra spel.

Medlem

Synd, Titanfall 2 är sjukt underskattat. Grym PvP.

Medlem

Jag älskade ettan och gillade tvåan till och med mer! Helt vansinnigt bra spel och kan knappt bärga mig inför det tredje när det förhoppningsvis kommer

Medlem
Titanfall liknande spel?

Tja alla

Jag sitter här och är lite ledsen 😢

Har kollat runt under något års tid nu på om ett titanfall 3 skulle kanske kanske kanske komma någon gång i framtiden men alla uttalanden verkar nekande.

Så synd att dom inte lyckade locka fler spelare till 2an än dom gjorde för (som jag tyckte) fanns just då inget snyggare och bättre fps än titanfall 2.
Men åter igen, de är min åsikt.

Så till min fråga, ni som tycker som jag. Att CODs roligaste spel var Advance Warfare och Titanfall 2 var ruskigt likt och kul på samma sätt med den snabbhet som var i spelet.
Har ni hittat något alternativ?

Lirar Cod Vanguard just nu och de är väll ok. Men de är inte samma grej.

Vänligen 1Rockefellar1

1
Skriv svar