4 miljoner har hämtat PC Building Simulator gratis från Epic
Nej, nej, nej. Inte hämta. Införskaffa och arkivera med allt annat gratis från Epic store.
Japp, sen är det ca 0.1-0.5% chans att man någonsin spelar det. 😁
Utan att kommentera just den här titeln och med risk för att låta som en gnällig, girig gammal gubbe...
...så är det ju intressant hur Epic delar ut ett eller två hela spel varje vecka, när Playstation PSN med prenumeration (alltså inte gratis) delar ut två spel (numer tre om man räknar PS4&5) i månaden, där huvudsyftet egentligen verkar vara att kränga DLC:er. Jag själv är mest intresserad av rabatterna förvisso, men... ja, mest en intressant fundering.
Utan att kommentera just den här titeln och med risk för att låta som en gnällig, girig gammal gubbe...
...så är det ju intressant hur Epic delar ut ett eller två hela spel varje vecka, när Playstation PSN med prenumeration (alltså inte gratis) delar ut två spel (numer tre om man räknar PS4&5) i månaden, där huvudsyftet egentligen verkar vara att kränga DLC:er. Jag själv är mest intresserad av rabatterna förvisso, men... ja, mest en intressant fundering.
Man delar ut för att fånga upp fler och fler till sin plattform.
Kostar dom säkert en del men dom ser det väll som en investering för framtiden.
Det har nog också genererat en del köp på EGS om jag får gissa.
EGS är skit
Men man säger inte nej till något gratis som i längden kommer ruinera Epic
Det är inte samma sak som Steam helt klart men om man bara vill ha spel och spela spelen och inte bryr sig om resten fungerar det precis som förväntat.
Det är bara gå tillbaka till begynnelsen av steam så...
EGS är skit
Men man säger inte nej till något gratis som i längden kommer ruinera Epic
Har du epics launcher och konto?
min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.