Lies of P blandar Pinocchio med Souls och visar upp sig i ny trailer

Robot
Lies of P blandar Pinocchio med Souls och visar upp sig i ny trailer

Kan du ljuga tillräckligt för att bli mänsklig?

#Lies-of-p, #Round8, #nyhetstips


Medlem

Wow! Längtar.

Medlem

Såg ju riktigt intressant ut. Härlig setting.
Hade dock hellre sett att de visat upp det om nåt halvår eller mer om målet nu är 2023. Jag kommer hinna glömma bort det både en och två gånger :P.

Medlem

Fyfan! Såg riktigt nice ut, hoppas det blir bra. Har ju testat andra souls liknande spel som inte riktigt lyckats. Så håller tummarna.

Medlem

Ser helt klart intressant ut, starka Bloodborne-vibbar. Men är inte jätteförtjust i namnet däremot.

Medlem

Men va!!!! helvete vad sjukt det verkar. Nu blir man glad! Ska nöta Elden Ring tills detta släpps haha. Tack @lars_kongo för tipset.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Ser otroligt snyggt och elegant ut, men trist att kopiera Bloodborne så skamlöst. Sen att de valt Pinocchio och försöker få lögn till en slags feature känns som en rätt krystad idé för ett actionspel.

Synd att man inte hittar på en egen värld när man uppenbarligen har så mycket talang som utvecklare.


signatur

Memento Mori

Medlem

Det här kan bli hur bra som helst!

Medlem

Potentialen är skyhög! Håller tummarna.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Ser kanon ut ett spel i min smak hoppas det inte är ett sånt där super svårt spel

Medlem

Shiiiiiit. För mig som nött mer bloodborne än vad som borde ses som hälsosamt så är likheterna många. Men va fan, vem bryr sig, det så ju awsome ut. Nästan som en spirituell uppföljare.
Kommer absolut hålla koll på detta, kan dock hålla med att det är lite synd att dom visar upp det redan. Kunde mycket l väntat 1år om det är meningen att det ska släppas 2023...

Medlem

Ser coolt ut, hoppas på det bästa.

Hoppas bara dom inte försöker kopiera FromSofwares gameplay rakt av(som en del försökt göra), då det aldrig lever upp till deras standard, utan att dom hittar sin egna identitet, typ som Nioh gjorde.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

1
Skriv svar