FZ Game Jam 2021 - Viktiga datum & utvecklar-storys

Robot
FZ Game Jam 2021 - Viktiga datum & utvecklar-storys

Nu är vi inne på sluttampen - då får NI spela spelen!

#fz-game-jam-2021


NuZ
Testpilot

Så coolt!!! Lycka till alla! Pepp som tusan att få prova spelen snart


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Börjar bli lite stressigt nu men har grundläggande klart, en start och ett slut och en väg däremellan.
Är det bara sista features och göra spelet mer polerat

Btw hur/var ska vi ladda upp spelen?


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Går rejält trögt för mig. Gått och blivit sjuk också. En mekanisk detalj kvar dock sen är det kartan/levels som skall upp. Hoppet lever dock än att få ihop min vision 😊
Blir ett lite enklare spel anpassat för barn. Min 3,5-åring ska ha kul 😊

Medlem

Jag har lååångt kvar på mitt men har ju hela helgen på mig
Har också några dagar ledigt från och med imorgon så ska se om man kan knyta ihop det till på tisdag.

Medlem

Igår natt kl 00.45 knöt jag äntligen ihop säcken och har nu ett spel från början till slut. Det var nästan så jag fällde en ensam tår själv där i mörkret efter allt slit. Jag ska gå tillbaka och göra förbättringar hela tiden som är kvar tills tisdag men ta mig tusan om det inte redan är ett spel ändå!

Kämpa på alla ni andra duktig spelutvecklare!

Frilansare
Skrivet av Verdurakh:

Börjar bli lite stressigt nu men har grundläggande klart, en start och ett slut och en väg däremellan.
Är det bara sista features och göra spelet mer polerat

Btw hur/var ska vi ladda upp spelen?

Vi kommer nog fixa en Itch.io-sida där alla kan aldda upp.Info kommer, så koncentrera er på utvecklandet nu

Frilansare
Skrivet av RiddarKatig:

Igår natt kl 00.45 knöt jag äntligen ihop säcken och har nu ett spel från början till slut. Det var nästan så jag fällde en ensam tår själv där i mörkret efter allt slit. Jag ska gå tillbaka och göra förbättringar hela tiden som är kvar tills tisdag men ta mig tusan om det inte redan är ett spel ändå!

Kämpa på alla ni andra duktig spelutvecklare!

Grattis! Ska bli så kul att testa era grejer.

Medlem
Skrivet av RiddarKatig:

Igår natt kl 00.45 knöt jag äntligen ihop säcken och har nu ett spel från början till slut. Det var nästan så jag fällde en ensam tår själv där i mörkret efter allt slit. Jag ska gå tillbaka och göra förbättringar hela tiden som är kvar tills tisdag men ta mig tusan om det inte redan är ett spel ändå!

Kämpa på alla ni andra duktig spelutvecklare!

Bra jobbat!

1
Skriv svar