Cryteks monsterjakt Hunt: Showdown ska bli TV-serie

Robot
Cryteks monsterjakt Hunt: Showdown ska bli TV-serie

Träskmarker, jättespindlar och överlevnad – fast på teve.

#Binge, #Crytek, #Hunt-showdown, #Tv-serier


Medlem

Jävligt häftigt spel, jag önskar bara att man kunnat lira lite DM mot polare på en mindre karta (som träning).


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Kikade in spelet för ett tag sen och tyckte det såg fantastiskt ut. Blev lite avtänd på att det var online dock. Antar att det är grejen med det hela men hade gärna sett en matig singleplayer-upplevelse. Men det är jag det.

Dock gärna fler spelbaserade tv-serier tack! Har precis börjat kolla på Arcane League of Legends på Netflix och utan att ha det minsta intresse av spelet så, tre avsnitt in tyckter jag serien varit helt fantastisk. Magisk art style som påminner mycket om Dishonored.

Kan hända att jag är sen på bollen men har ni inte kollat så gör det, direkt! Nu!

Inaktiv

Coolaste settingen av alla spel jag spelat, någonsin.
Riktigt tunga eldstrider. Snygg grafik. Och ljuden, omfg.
Inget stort fan av att det är multiplayer med halvkass netcode dock.
Önskar man kunde göra något mer av denna världen. Hade kunnat vara en riktigt ball singleplayer-eller coop-upplevelse tror jag.

Om folk är insatta i table top rpgs här så rekommenderar jag Deadlands i Savage Worlds-systemet för en Hunt-liknande upplevelse.

Vet inte om jag tror på en live-action serie dock. Luktar flopp långa vägar. Men motbevisas mycket gärna!

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Dock gärna fler spelbaserade tv-serier tack! Har precis börjat kolla på Arcane League of Legends på Netflix och utan att ha det minsta intresse av spelet så, tre avsnitt in tyckter jag serien varit helt fantastisk. Magisk art style som påminner mycket om Dishonored.

Kan hända att jag är sen på bollen men har ni inte kollat så gör det, direkt! Nu!

Hade mycket låga förväntningar, o sen högg Arcane mig lika oväntat som Brutus. De har skapat ett enastående verk. Hoppas att samma sak sker med Hunt Showdown, för se har en jäkla grym H.P. Lovecraft-esque setting

Medlem
Skrivet av Acatoth:

Hade mycket låga förväntningar, o sen högg Arcane mig lika oväntat som Brutus. De har skapat ett enastående verk. Hoppas att samma sak sker med Hunt Showdown, för se har en jäkla grym H.P. Lovecraft-esque setting

Härligt! Jag var inte riktigt beredd på det jag heller. Så vill man ju ha det varje gång man drar igång en ny serie. Har du sett färdigt? Jag har bara sett tre avsnitt hittills men vill att det ska fortsätta i all oändlighet^^.

Hade verkligen inte haft nåt emot en serie i det universumet heller. Vi fårla hålla tummarna.

Skribent
Skrivet av anon_79617:

Coolaste settingen av alla spel jag spelat, någonsin.
Riktigt tunga eldstrider. Snygg grafik. Och ljuden, omfg.
Inget stort fan av att det är multiplayer med halvkass netcode dock.
Önskar man kunde göra något mer av denna världen. Hade kunnat vara en riktigt ball singleplayer-eller coop-upplevelse tror jag.

Om folk är insatta i table top rpgs här så rekommenderar jag Deadlands i Savage Worlds-systemet för en Hunt-liknande upplevelse.

Vet inte om jag tror på en live-action serie dock. Luktar flopp långa vägar. Men motbevisas mycket gärna!

Stämningen är verkligen sjukt bra i Hunt. Men ja, ett ordentligt singleplayer-läge eller ett eget singleplayer-spel är vad jag efterlyser.

1
Skriv svar