Battlefield 2042 är ett av Steams lägst rankade spel någonsin

Medlem
Skrivet av Sten-greger:

Jag har bara kört de första BFspelen och det jag hade roligast med var BF Vietnam,jag förstår inte detta mjölkande av titlar.
Varför inte börja om med något nytt om det skall tjänas kosing,dom har ju möjligheten.

Lättare att sälja Ica basic ost i fransk finost-förpackning.
De dumma kunderna kommer iaf köpa det en gång och då har vi tjänat multum på marginalen 🤠

Medlem
Skrivet av baggso:

Lättare att sälja Ica basic ost i fransk finost-förpackning.
De dumma kunderna kommer iaf köpa det en gång och då har vi tjänat multum på marginalen 🤠

Du har så rätt.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem
Skrivet av Avalanche-swe:

Buggarna är det lille problemet, även så dess usla performance. Det stora problemet är att du max kan spela med 3 kompisar. Är ni mer än så kan ni inte ens spela på samma server. Efter varje runda kastas man ur till menyn och måste matchmaka igen, ofta till samma jävla karta då man inte ens kan välja karta att spela.
Hade du kul med dom människor du spelade med på servern? Synd, efter matchen kastas alla ut och börjar om på nya servrar. Du kan inte skaffa vänner, kämpa mot eller med samma människor. Du kan inte välja att spela på en och samma server för att lära känna folk eller vara del av ett community.

BF 2042 är för ensamspelande konsollspelare som har max 3 vänner och vill ha en quickmatch eller två på kvällen, inget mer.

Helt sinnesjukt skulle vilja veta hur fan dom tänkte där :/

Har dice svarat på kritiken någonstans? Hoppas dom har en ”Roadmap” på G med allt dom behöver lägga till och åtgärda (i stort sett allt från reddit inlägget). Har i övrigt kul i spelet men det finns som sagt mycket och åtgärda.

Medlem
Skrivet av SeaMonkeyFresh:

Har dice svarat på kritiken någonstans? Hoppas dom har en ”Roadmap” på G med allt dom behöver lägga till och åtgärda (i stort sett allt från reddit inlägget). Har i övrigt kul i spelet men det finns som sagt mycket och åtgärda.

https://www.fz.se/nyhet/288481-battlefield-2042-far-tre-uppda...

lol att jag inte såg det 😂. En bra början med att par patchar 😁

123
Skriv svar