Life is Strange-studion Dontnod visar krigs- och story-tunga Gerda

Robot
Life is Strange-studion Dontnod visar krigs- och story-tunga Gerda
Medlem

Helt ointressant för min del. Vill ha Vampyr 2.

Medlem

Spelet såg förjävligt ut... typ som sämre Playstation 1 / N64 grafik..

Medlem

Danmark är ondskans näste!

Medlem

I'm down.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Nej du... inte intressant med text baserat utan röster. Sedan vill jag ha 3D perspektiv. Inte isometriskt vy. Not for me..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Nej du... inte intressant med text baserat utan röster. Sedan vill jag ha 3D perspektiv. Inte isometriskt vy. Not for me..

Fast allt de visat är ju i 3D perspektiv. Inte en enda isometrisk vy så långt ögat kan se

Moderator | Testpilot
Skrivet av Ztreek:

Spelet såg förjävligt ut... typ som sämre Playstation 1 / N64 grafik..

Folk skriver oftast sådär och så ser spelet ut som Dark Souls på 360.

Men du har ju inte helt fel... Rent utseendemässigt i alla fall.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Folk skriver oftast sådär och så ser spelet ut som Dark Souls på 360.

Men du har ju inte helt fel... Rent utseendemässigt i alla fall.

De kunde ju i alla fall ha liknande grafik som sina tidigare spel.. ser ju verkligen ut som korrupta texturer som inte laddats in ordentligt.

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Fast allt de visat är ju i 3D perspektiv. Inte en enda isometrisk vy så långt ögat kan se

Men kameran ligger ju högt snett upp (t.ex. 0:12 in i trailern) i flera delar av trailern och det heter väl isometriskt perspektiv. Jag hade önskat ett spel med 3rd person kamera. Att ha kameran nära inpå kroppen och du kan snurra runt kameran från kroppen med höger styrspak.

Detta perspektiv ser ut som typ Company of Heroes.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Men kameran ligger ju högt snett upp (t.ex. 0:12 in i trailern) i flera delar av trailern och det heter väl isometriskt perspektiv. Jag hade önskat ett spel med 3rd person kamera. Att ha kameran nära inpå kroppen och du kan snurra runt kameran från kroppen med höger styrspak.

Detta perspektiv ser ut som typ Company of Heroes.

Det är antingen isometriskt eller i perspektiv och har inget med hur kameran är placerad, utan att fokus på kameranlinsen är oändlig . Ett spel med isometrisk kamera är gamla XCOM, medan det vi ser i det här spelet är i perspektiv. Här finns en snabb förklaring.

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Det är antingen isometriskt eller i perspektiv och har inget med hur kameran är placerad, utan att fokus på kameranlinsen är oändlig . Ett spel med isometrisk kamera är gamla XCOM, medan det vi ser i det här spelet är i perspektiv. Här finns en snabb förklaring.

Aha, då lärde du mig något nytt. Kände inte till detta. Tack för förklaringen o god jul. ☺👍🍹


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

1
Skriv svar