Riders Republic

Robot
Riders Republic

Energidryck-generationens förlovade lekpark.

#riders-republic, #ubisoft


Medlem

Jag är inte mycket för extremsporter men jag kan gilla den här typen av spel om man hade kunnat förstöra för motståndarna.
Tex prejja, tacklas eller sparka omkull.
Nu "clippar" man bara genom. Iaf var det så i demot.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

varför energi dryck? det är ju inte som dom rör på sig lol.

Skribent
Skrivet av Molotov:

Jag är inte mycket för extremsporter men jag kan gilla den här typen av spel om man hade kunnat förstöra för motståndarna.
Tex prejja, tacklas eller sparka omkull.
Nu "clippar" man bara genom. Iaf var det så i demot.

Du kan visserligen inte sparka din motståndare (Road Rash ftw), men däremot så upplevde jag inte att man cliipper igenom de andra. Istället kan det vara rejält trångt i vissa kurvor som gör att man tappar positionen.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Du kan visserligen inte sparka din motståndare (Road Rash ftw), men däremot så upplevde jag inte att man cliipper igenom de andra. Istället kan det vara rejält trångt i vissa kurvor som gör att man tappar positionen.

Ok då måste det ha ändrata sen demot, där clippade man genom alla motståndare, man kunde inte preja in dom så dom flög av.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Ser ruskigt kul ut men får avvakta till rea nu när Horizon ändå släppts.

Medlem
Skrivet av Lirilesh:

Ser ruskigt kul ut men får avvakta till rea nu när Horizon ändå släppts.

Jo, samma här. Är det något man vet med ubisofts spel är det att de dyker upp på en rea rätt snabbt med bra rabatt, det kommer att komma gold edition season 1 med mer. Sen kommer det att buggfixas länge.

Men kul att spelet fått så bra betyg! Kommer definitivt att skaffa till slut.

Skribent
Skrivet av Molotov:

Ok då måste det ha ändrata sen demot, där clippade man genom alla motståndare, man kunde inte preja in dom så dom flög av.

Jag blev lite osäker nu, kanske bara att jag "mentalt" tyckte att det kändes trångt? Måste starta upp spelet och kolla....


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Kommer ihåg hur fruktansvärd Steeps karta var, i särklass den värsta i gaming, gick ju varken att navigera eller fatta vart man hittat en najs Spot imo.

Sen att steep släpps på Epic Games istället för Steam är en hädelse i sig också, men lär bli ett köp för o spela med polarna!

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Jag blev lite osäker nu, kanske bara att jag "mentalt" tyckte att det kändes trångt? Måste starta upp spelet och kolla....

När man kör mot riktiga personer så "clippar" man inte motståndare.

Älskar spelet favorit extremt sport spelet sen SSX 3.

Skribent
Skrivet av limonass:

När man kör mot riktiga personer så "clippar" man inte motståndare.

Älskar spelet favorit extremt sport spelet sen SSX 3.

Jag upptäckte det nu, men kör du solo så verkar motståndarna vara "spöken"


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Testade spelet några timmar under gratis veckan men tyckte att det var för svårt och så var grafiken ful.

Blir tyvärr inget köp.


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Skribent
Skrivet av Crank:

Testade spelet några timmar under gratis veckan men tyckte att det var för svårt och så var grafiken ful.

Blir tyvärr inget köp.

För svårt? Ändrade du kontrollerna något? De har ju lite mer arkad-aktiga kontroller där spelet "hjälper" dig och sen de som är mer så kallat "hardcore"....trixter tror jag de kallar det i spelet?


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Inget spel för mig men jag gillar det ändå då det är kul att se mer variation på spel som släpps.

Medlem

Jag och en polare testade optimistiskt det här under betan. Ingen av oss klarade mer än fem minuter.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Påminner om Ski or Die från 1990?

Skribent
Skrivet av Cheewie:

Lite som om du skulle ha slagit ihop de två spelen och även lagt in Excitebike


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

så kassat att de lagt in en gammal skoter som transportmedel, istället för att implementera skotrar som en del av hela actiongrejen

Medlem

Körde ett par timmar av betan och avskydde det. Presentationen, karaktärerna och upplägget var sådär kräkframkallande Ubisoft att jag bara inte stod ut. Begriper inte hur ett i grunden bra koncept kan slarvas bort så hårt.

Skribent
Skrivet av puban:

så kassat att de lagt in en gammal skoter som transportmedel, istället för att implementera skotrar som en del av hela actiongrejen

Det är ju ett live-service spel, så jag gissar att de kommer lägga till fler grenar. Jag tror skoter kommer bli en av dem.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Det är ju ett live-service spel, så jag gissar att de kommer lägga till fler grenar. Jag tror skoter kommer bli en av dem.

Hoppas du har rätt

Medlem

Jag ville ju gärna gilla det här, min upplevelse var väll inget vidare, jag har inte läst någonstans om att det funkar typ lika bra att åka på asfalt med skidor som i snö med cykel. Det gick ju ju tom. Att åka i bäckar/åar eller vad det är. Jag körde något lopp där jag åkte skidor nerför något bergsområden (utan snö) och över en bro. Det känns ju trovärdigt.

Medlem

Denna typen av spel är inte något jag brukar köpa, men ser riktigt kul ut så blir ett kör här med.

1
Skriv svar