Snabbkollen - Skaffar du Playstation VR 2?

Medlem

Nej, kommer inte skaffa då jag spelar på Xbox.

Medlem

Jag inte så sugen, även ifall jag anser att VR är en intressant teknik. Man vet förstås inte vad som sker i framtiden och det kan vara så att jag ändrar mig.

Medlem

Beror på priset och spelen som kommer. Men känns som det kan komma rätt bra spel om de satsar på den! Just nu finns det inte så mycket som lockar på VR. Mitt oculus quest 2 har stått och dammat rätt länge.

Och andra sidan använder jag bara Playstation 5 till bluray spelare hittills 😂 men snart kommer nya Horizon!

Medlem

Ni som är tveksamma till VR testa Half life Alyx och/eller Eleven Table Tennis. Ni kommer bli frälsta. Kabeln är det sista ni kommer att tänka på. 🙂

Medlem

Eftersom jag redan har VR-headset på PC med bättre specs så blir det Nej.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Helt ointresserad av VR.


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Medlem

Ny hårdvara? VR2? EN sladd utan en extra låda med femtioelva kablar? Byggd för PS5? Något som kan få mitt huvud att vibrera? Behöver ingen kamera på TVn? Inga mer lysande dil... jag menar move kontroller?
Jag är såld!

Medlem

Kommer definitivt att köpa. Valde att hoppa över tidigare generationer av VR, men nu känns det som ett bra tillfälle. Givetvis förutsatt att det finns tillgängligt för köp, och till en något anständig prislapp.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

12
Skriv svar