Mortal Kombat-filmen får en uppföljare

Robot
Mortal Kombat-filmen får en uppföljare

Och Jeremy Slater ska skriva manus.

#Film, #Mortal-kombat


Medlem

Matt Mullins var den bästa Johnny Cage och Mortal Kombat Legacy var nog den bästa Mortal Kombat-"filmen", synd att det inte finns så mycket.

Haha, när han säger "no shit the fighitng is fake, it's a fucking movie"... ansiktena på producenterna där...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Nice hoppas Cole Försvinner Liu Kang är Mortal Kombats Protagonist och mycket mer Scorpion Vs Sub Zero

Skrivet av Hipshot:

Matt Mullins var den bästa Johnny Cage och Mortal Kombat Legacy var nog den bästa Mortal Kombat-"filmen", synd att det inte finns så mycket.

https://www.youtube.com/watch?v=-w_8JekIf5A

Haha, när han säger "no shit the fighitng is fake, it's a fucking movie"... ansiktena på producenterna där...

Tycker att första MK fortfarande är den bästa personligen och lätt den fetaste låten :

https://www.youtube.com/watch?v=ZOytoGkzLps


signatur

“People shouldn't be afraid of their government. Governments should be afraid of their people.”

Medlem

Med tanke på vilka directors och writers de hade i förra vilken så är ju inte resultatet så förvånande.
Vet inte om Jeremy Slater kommer kunna göra något bättre dock, men jag tyckte att Umbrella Academy var helt ok.

Det är få saker som jag skulle behålla ifrån MK2021.
Kano, Sonya, Jax, Kabal, Kung Lao och Sub-Zero var ju rätt ok, men materialet de arbetade med gick ju emellan ganska ok till pinsamt dåligt.
Fruktansvärt ointressant och dålig huvudperson.
Det ända man vågar hoppas på är att de kör 90-tals versionen baklänges och att det i alla fall är en turnering i denna, jag tänker då på att gamla 2:an spåra ur totalt och skippade turneringen.
Ett stort problem var ju att man inte hade någon anledning att bry sig om någon av karaktärerna, den ända var väl Kano eftersom att han var mest underhållande, men annars så var alla tråkiga stereotypa arslen.

Hoppas att Cole Young dör offscreen eller i intro sekvensen, usch alltså
De kan väl inte ha missat hur mycket publiken ogillade den karaktären i första filmen?

Medlem
Skrivet av Mike_Swe:

Nice hoppas Cole Försvinner Liu Kang är Mortal Kombats Protagonist och mycket mer Scorpion Vs Sub Zero

Tycker att första MK fortfarande är den bästa personligen och lätt den fetaste låten :

https://www.youtube.com/watch?v=ZOytoGkzLps

Jo, den låten är ju kung.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Uppföljare på den senaste filmen? Den som sög gigantisk hästlem? Gäsp.

Medlem

Filmen började bra, när man fick lite historia om sub-zero och scorpion. Sen blev filmen ett stort sömnpiller med väldigt dålig story, och totalt ointressanta karaktärer. En uppföljare behöver steppa upp ett x antal nivåer av kvalité.

Skribent
Skrivet av Fearnox:

Med tanke på vilka directors och writers de hade i förra vilken så är ju inte resultatet så förvånande.
Vet inte om Jeremy Slater kommer kunna göra något bättre dock, men jag tyckte att Umbrella Academy var helt ok.

Det är få saker som jag skulle behålla ifrån MK2021.
Kano, Sonya, Jax, Kabal, Kung Lao och Sub-Zero var ju rätt ok, men materialet de arbetade med gick ju emellan ganska ok till pinsamt dåligt.
Fruktansvärt ointressant och dålig huvudperson.
Det ända man vågar hoppas på är att de kör 90-tals versionen baklänges och att det i alla fall är en turnering i denna, jag tänker då på att gamla 2:an spåra ur totalt och skippade turneringen.
Ett stort problem var ju att man inte hade någon anledning att bry sig om någon av karaktärerna, den ända var väl Kano eftersom att han var mest underhållande, men annars så var alla tråkiga stereotypa arslen.

Hoppas att Cole Young dör offscreen eller i intro sekvensen, usch alltså
De kan väl inte ha missat hur mycket publiken ogillade den karaktären i första filmen?

Ja huvudpersonen Cole var ingen höjdare, men jag tror lite jag förstår vad de tänkte (även om det inte funkade). Det var väl att vi som tittare skulle se oss själva som Cole och se saker utifrån, sen måste det ju blandas in någon med MMA-erfarenhet i dagens lägen. Det hade ju inte varit realistiskt att skapa en kampsportsturnering utan att ha med EN MMA-fighter idag. Men nej det funkade inte alls så hoppas de fokuserar iväg från honom. Som du också säger så borde fokus ligga på turneringen, då det är hela grejen med Mortal Kombat. Men kanske kan de rätta till sina misstag i 2an?

Vill också posta den här, Mortal Kombat trots allt


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar