Vilket spel baseras Dwayne "The Rock" Johnsons nya film på?

Medlem

Jag önskar ett wolfenstein i mad max stil. Har karaktärerna och story.

Skribent

Gears of War ska naturligtvis göras med Dave Bautista och inte med pajasen Dwayne. Så med största sannolikhet kommer den göras med Dwayne eftersom Hollywood är Hollywood.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem
Medlem

Skulle herr Dwayne med lite mage och fluffig mustasch passa bra som Mario?

Medlem

The Rock is Bayonetta 🤩

Medlem

Leisure suit Larry

Medlem

Mega Man där The Rock är Dr Wily och bygger elaka robotar, sett att han haft liknande roll innan...

Medlem

På tal om God of War, Jason Momoa?

Medlem
Medlem

Gears of war!

Medlem

Dom anonserade rät nyligne att dom gör en Twisted Metal film så kan vara den


signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)

All human beings are born free and equal in dignety and rights. And conscience and should act towards one another in a sprit of brothrhood

Avstängd
Medlem

Hoppas de inte är God Of War. Där krävs det mer acting.

Gears Of War skulle jag vara ok med.

Medlem
Medlem
Skrivet av Flugsaft:

Hoppas de inte är God Of War. Där krävs det mer acting.

Gears Of War skulle jag vara ok med.

Skådespelaren för Kratos är ju en gammal TV-skådis från 90-talet så varför skulle det krävas "mer acting"

Medlem
Skrivet av loerk:

Skådespelaren för Kratos är ju en gammal TV-skådis från 90-talet så varför skulle det krävas "mer acting"

Stargate gick faktiskt ända fram till 2007.
Lite stel karaktär, men han gör faktiskt rollen väldigt bra.
Stilen på Kratos i GoW 2018 passar dock som handen i handsken till Christopher Judge, har svårt att se att någon annan skulle kunna göra det bättre, han är väldigt lik Tealc helt enkelt, trotsade till och med sina gamla gudar och hade en komplicerad relation till sin son i den rollen.

Gen
Medlem

Kan inte tänka mig något annat än God of War. Finns ju massor med material att göra en film av.

Medlem
Skrivet av loerk:

Skådespelaren för Kratos är ju en gammal TV-skådis från 90-talet så varför skulle det krävas "mer acting"

Ja men om du kollar god of war behind the scenes så är han jäkligt duktig.. dwayne ingen chans.

Medlem
Skrivet av meganollan:

GoW, skulle passa bra som Kratos

GoW är inte Kratos. GoW är Marcus Fenix.

Medlem

Gears of war, Destiny, Fortnite?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av Nomman:

Skulle gärna se honom som Duke Nukem. Men det är kanske 30 år för sent för det IPt...

Han passar ju inte ens.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Han passar ju inte ens.

Jodå! Utseende är inte allt.

Edit: Kanske har Dwayne har blivit lite för mycket av en mjukis/töntkomiker med åren. På så sätt passar han kanske inte som en hård tolkning av Duke. Men i min värld måste Duke nog tolkas på samma sätt, och då passar han. (Annars hade Jake Busey passat Duke utseendemässigt.)


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Vilken som helst! kommer bli perfekt oavsett 🤩

Medlem
Skrivet av Nomman:

Jodå! Utseende är inte allt.

Edit: Kanske har Dwayne har blivit lite för mycket av en mjukis/töntkomiker med åren. På så sätt passar han kanske inte som en hård tolkning av Duke. Men i min värld måste Duke nog tolkas på samma sätt, och då passar han. (Annars hade Jake Busey passat Duke utseendemässigt.)

Nej, utseendet är inte allt. Men han lite av en komisk-actionskådis nu, har väl iofs alltid varit så. Ang utseendet så hade Dolph Lundgren passat bäst, men det finns många så klart...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Flugsaft:

Ja men om du kollar god of war behind the scenes så är han jäkligt duktig.. dwayne ingen chans.

Verkar som du hyser något personligt agg mot killen istället för att faktiskt inse att han har blivit en duktig skådespelare.
Kratos är inte en komplicerad roll direkt..

Medlem
Skrivet av loerk:

Verkar som du hyser något personligt agg mot killen istället för att faktiskt inse att han har blivit en duktig skådespelare.
Kratos är inte en komplicerad roll direkt..

Absolut inte. Jag följer dwayne på insta och blir inspirerad dagligen av honom, MEN han är inte en riktigt bra skådis.

Personligen tycker jag det krävs en bra skådis som ska spela Kratos. Att spela en pappa som har mycket mörker inom sig som han inte kan hantera och samtidigt uppfostra en son. Detta blir ett dilemma eftersom han inte vet riktigt hur han ska öppna sig för sin son. Kratos har en strid inom sig konstant.

Detta är varför jag tycker de ska vara nån annan som spelar kratos.

Givetvis kan Dwayne funka bra men jag har bara svårt att se det framför mig. Han är samma snubbe i princip alla filmer.

12
Skriv svar