Betala för Live-spelande med tjejer

Medlem

Hahaha, i dont even....

Medlem

hahaha..

signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Det hemska är att de kommer tjäna fett med pengar på detta

signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Medlem

Till er som kallar detta patetiskt har jag en fråga; finns det något mer episkt än att fragga och ragga på en och samma gång? Måste vara den manligaste uppfinningen någonsin inom gaming-världen! "F*CK YEAH! where's my Jolt?"

Medlem

Tur att man har tillgång till minst 1 tjej i soffan när man ska spela då, co-op eller själv utan att det kostar

Kanske det är dags att börja hyra ut sig, om man vore tjej alltså, lätt värt pengarna

Inaktiv

Räkna med mig, jag är tjock och ful, spelar både xb0x och ps3. Träffar fan inge brudar när jag sitter inne i källaren i stort sett dygnet runt, förutom mamma då..

Medlem

Inte konstigare än så kallade "Hostess Clubs" som finns i japan där du betalar en flicka för att umgås med dig utan att utföra några sexuella tjänster.
Där kan du ju spela tvspel med dom om du vill, och dessutom sitta brevid.

signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

I lol'd

signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Medlem

IRL is doomd D:

Medlem

TRAGISKT!

signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Det är ett skämt, det måste det väl vara! Nåja, om 6 timmar vet vi...

Medlem

hahahaha xDD
dehär är de bästa ja hört på skitlänge.. de e så roligt att ja inte kommer på nåt bättre att säga xD

Medlem

pa-te-tiskt! men ganska kul samtidigt ^^,

Inaktiv

Jag hoppas det verkligen är ett skämt, även om det inte är ett kul sådant.

Spelbranschen som verkligen borde försöka göra mer för jämställdheten introducerar istället "sällskapsflickor". Det är så sunkigt att jag inte vet vad jag ska säga.

Medlem

videochat o audiochat har funnits hur länge som helst och är hur populärt som helst är en riktigt lukrativ branch.

Ser detta som en förlängning ,bra eller dåligt kvittar det kommer sälja.

signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Detta låter som en helt strålande idé! Jag är lite besviken över att det inte var jag som kom på det. Jävlar vad dyra tjejerna var i drift, förövrigt.

Tjejer är alltid dyra i drift

signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

ROFLMAO!!!!!!

signatur

OMGWTFBBQHAXXXXXXXXX

Medlem

Nej fy fan, räcker att man har en sambo som tjatar på mig så fort jag sitter och spelar, vill verkligen inte betala för att få samma upplevelse x2.

Medlem
Skrivet av red_laces:

"nåå vad tycker du om mina l33thaxx0r moves? Ska vi hångla eller?"

Skrivet av Kawazu:

Nej fy fan, räcker att man har en sambo som tjatar på mig så fort jag sitter och spelar, vill verkligen inte betala för att få samma upplevelse x2.

Du får börja skriva om spel, helt enkelt. Så kan du köra mitt standardsvar: "MEN ÄLSKLING JAG JOBBAR JU!!11".

Medlem

ÄNTLIGEN!!!!

Inaktiv

I dunno.

"arbetet" sker på frivillig basis, dom får betalt...

Sen hur personerna som dom spelar med kommer att agera kan jag nog inte svara på...Men jag antar att det inte är någon större skillnad oavsett om man spelar online under "betald" tid eller inte.

Medlem

Kolla in det här! ... ska vi knulla?

Medlem

Inte värre än någon av alla dessa hundratals dating sidor som finns redan. Bara konstigt att ingen har hittat på det här tidigare.

Medlem

Ska man skratta eller gråta?

Medlem

Jag vet inte vem som är sorgligare - den som kom på idén eller de som faktiskt kommer att betala för det.

signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus | Twitch: Gorrsnus

Medlem

haha bättre att gå kurs för sitt självförtroende om folk har svårt att prata med damerna, nä usch aldrig.. jag gillar att prata utan att betala hoes hahahaha dem får betala mig om dem vill nåt!!

signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem

seriöst, den som kom på det här borde få nobelpriset i ekonomi

signatur

Where are we runnin'?

Inaktiv

haha fy fan vad patetiskt xD

123
Skriv svar