Betala för Live-spelande med tjejer

Inaktiv

det låter som microsoft börjar och bli fattig och måste ha mera pengar,
totalt sjukt, hugh hefner om igen hahahahaha

Inaktiv

xrick du har rätt hahahahhahahahha

Medlem

hahahahaha!!!!!

Medlem

detta var då lite för mycket!!! HAHA LOL så patetiskt!!! Vad händer med denna värld!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Inaktiv

Gahahha, fååånigt!

Medlem

I saw that you had unlocked all achievements in MW2, I have too. We should hang out.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

såg detta på Kotaku, spring dit så får ni se lite bilder på.. öh, skönheterna..

Medlem
Skrivet av xector:

Hahahaha folk orkar inte ens gå ut och försöka träffa brudar, måste kännas bättre att sitta framför failbox med någon brud och faila ännu mer

Det roliga är ju på att en spelsession som varar i två timmar går loss på 720:-.
Gå till en slödderpub, sup ner den utvalde för 320:- och sup ner hennes väninna med 400:-(så att hon inte hamnar i vägen), släpa hem tjejen och släng ut henne på morgonen efter innan flickvännen kommer över.

Eller så köper du några limpor cigaretter och dra till en förförort till en sätesort till en kranskommun till Stockholm. (Typ någon håla i utkanten av Nynäshamn, Södertälje, Märsta eller Norrtälje) Hitta den mest desperata white trash-rökaren som står inte alltför långt ifrån bussstation där den enda nattöppna lokalen(för folk under 18) i den hålan finns. Erbjud nu henne dessa limpor mot att hon suger av dig. På vägen hem kan du ju köpa lite mjölk så att frugan och barnen kan äta flingor till frukost.

Eller så löser du in allt på en sida för webcamstrippor. Det är ju tekniskt sett inte värre än att vara otrogen iaf.

Men visst det är ju mycket mer moraliskt fel att ha en tjänst för att få en temporär gamingpolare, när du saknar en tjejröst då din sambo är på affärsresa.

On topic:
HAHA! Jag satt idag och funderade på framtidens yrken. Det här var inte alltför far off. ;D

Sedan så antar jag att det här kommer verkligen göra det svårare för Datingtelefonlinjerna.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

haha fan vad löjligt

Medlem
Medlem

om någon vill spela spel med mig och min flickvänn tar vi bara "ett spel" i betalt (var) per kväll som ska spelas. Vi är hemma mellan 17.00 och kan spela till 01.00 skick pm!

Medlem
Skrivet av Tove Bengtsson:

Spelbranschen som verkligen borde försöka göra mer för jämställdheten introducerar istället "sällskapsflickor".

Om jag hade ett företag som tog betalt för att tjejer skulle följa med killar på bio, vore mitt företag en del av filmbranschen?

Nä, just det.

Medlem

HAHA! Fy faaan..

Medlem

Nu har nedräkningen varit nere på noll och vänt... Börjar kännas ännu mer som ett skämt.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Detta låter som en helt strålande idé! Jag är lite besviken över att det inte var jag som kom på det. Jävlar vad dyra tjejerna var i drift, förövrigt.

Är inte tjejer dyra i drift som det är redan


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Patetiskt.. Ja må hända.
Smart? Oja.

Medlem
Citat:

Om jag hade ett företag som tog betalt för att tjejer skulle följa med killar på bio, vore mitt företag en del av filmbranschen?

Fan skitbra idé ju man lär ju kunna lura skjortan av folk, utan att brudarna måste offra trosorna.

Medlem

Haha!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

asså dom som betalar för detta borde ju kanske fundera på att komma ut lite oftare och inte sitta och spela så mycket kanske

Så....... det är som online prostituerade??? Säljer sig själv och sin värdighet till några 12:or på xbl? jag lovar, de 1200 anställda kommer sluta inom en vecka

Medlem

Herregud vad patetiskt, känner man sig sugen att använda det här så behöver man verkligen dra ut på krogen eller nåt


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Detta måste ju vara ett tidigt april-skämt...

Medlem
Inaktiv

Att det är till Xbox är väll inte förvånande heller

Medlem

då sitter ja hellre i soffan me moder o kollar melodifestivalen än o hyra en tjej på xbox live i 10 min. vafan säger ja bara.

Medlem
Skrivet av Javas:

Herregud vad patetiskt, känner man sig sugen att använda det här så behöver man verkligen dra ut på krogen eller nåt

Att "dra ut på krogen" är minst lika patetiskt.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

man måste vara bra ensam för att betala för en dylik tjänst :/

va menaru?

eller ja, trodde (dåtid) du menade att man inte fick vara flera om man beställde tjänsten..

123
Skriv svar