Har vi nån gammal räv här?
Jag har själv hängt på FZ sedan 2003.
Fast då under namnet Sipmo.
En annan gammal räv som jag ser ibland är väl:
@IceMan
En mer aktiv silverräv är:
@anon_1399
Det finns ett 100-tal gamla rävar.
De pratigaste medlemmarna:
https://www.fz.se/artikel/288532-fz-25-ar-de-pratigaste-medle...
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Hängt på fz sedan fragzone startade men skapade inte ett konto förrän 2006. Höjdpunkten var klart kombinationen fragzone och lusläsa månadens pc gamer. 12 månaders prenumeration i julklapp så var nästa år räddat också
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |
Kom på mig själv med att det var år och dagar sedan man var aktiv här på forumet! Finns det nån riktigt gammal fraggare som hänger kvar?
Japp! Jag har hängt här sedan sedan ca 2003.
Börjar bli många år nu... började hänga här runt 2003-2004 och då skapade jag mitt konto. Det försvann vid en migration så fick skapa det igen 2006.
Dock har aktiviteten på siten och deltagande i diskussioner falnat lite på sistone på grund av det hemska som kommer med att växa upp, ha familj och annat ansvar.
Submission is for the weak
Kul att se dig igen, @SeniiL! En välbekant avatar´.
Det är många som varit med rejält länge här, både som forumaktiva och läsare/lurkers. Och det är fantastiskt kul att se att vissa av er reggar konto och börjar diskutera efter att lurkat massa år.
Kom på mig själv med att det var år och dagar sedan man var aktiv här på forumet! Finns det nån riktigt gammal fraggare som hänger kvar?
Välkommen tillbaka!
Jag reggade mitt första konto 2007 för att norpa en betanyckel till Call of Duty 4! Då var sajten så här snygg.
Fina minnen!
Lite kul med startsida pollen där, vad hände egentligen med det?
Var ju en stor grej vilken startsida man hade, sen kom chrome?
Registrerade mig ”sent”, men följde quakezone tidigare än så
Samma här
Jag reggade mitt första konto 2007 för att norpa en betanyckel till Call of Duty 4! Då var sajten så här snygg.
Det där är ju den högst omdebatterade NYA sidan!
Kul att se ett par gamla filurer! Kände igen fler än vad jag trodde!
[size="15"]Ugh!?[/size]
Det där är ju den högst omdebatterade NYA sidan!
Kul att se ett par gamla filurer! Kände igen fler än vad jag trodde!
Kul att du tittar in igen och
välkommen tillbaka!
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]