Succén fortsätter - It Takes Two har sålt 5 miljoner ex

Robot
Succén fortsätter - It Takes Two har sålt 5 miljoner ex

Fares-ten blev det Årets spel och Läsarna årets spel på FZ.

#it-takes-two

Medlem

Bara 200 kr nu på steam. Man kan ju lira två på en licens så då blir det 100 kr/person.

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Kan man lira på samma konsoll?

Medlem

Haha! ”Fares-ten” 😂 höll på att väcka barnen. Men måste erkänna att det tog en liten stund innan paletten trillade ner!

signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Svampfhen:

Kan man lira på samma konsoll?

Jajamen! Det är split-screen blandat med vissa inslag man kör på samma skärm.
Kör det med sambon och kan varmt rekommendera!

Medlem

Riktigt trevligt spel men tyckter nog det är något för långt. Sen kan det vara medspelaren man väljer att spela med. Haha, vi är väl inte superseriösa hela tiden om man säger så, eller kanske aldrig om jag tänker efter. 😁
Brukar alltid sluta med att vi försöker göra livet svårt för varandra.

Redaktör
Skrivet av Theade:

Haha! ”Fares-ten” 😂 höll på att väcka barnen. Men måste erkänna att det tog en liten stund innan paletten trillade ner!

Det blir väl inga priser för bästa ordvits (förutom i vissa områden på Västkusten).

signatur
Medlem

Körde spelet med min 11 åriga son. Vi båda var överens om att spelet var oerhört bra men för långt. Rekommenderar även Way out och Brothers av Fares.

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Det blir väl inga priser för bästa ordvits (förutom i vissa områden på Västkusten).

Jo då, ett pris i mitt hjärta.

signatur

Niet.

Redaktör
Skrivet av Theade:

Jo då, ett pris i mitt hjärta.

Men du, det där var fint sagt.

signatur
1
Skriv svar