Shadow Warrior 3 släpps på Playstation Now direkt vid release

Robot
Shadow Warrior 3 släpps på Playstation Now direkt vid release

Se en videogenomgång av uppdraget Dragon's Nest.

#Flying-wild-hog, #Shadow-warrior-3


Medlem

Underbart! Ser fram emot att Playstation fortsätter släppa sina spel på Playstation Now dag ett, precis som Xbox Game Pass.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem
Skrivet av Belfry:

Underbart! Ser fram emot att Playstation fortsätter släppa sina spel på Playstation Now dag ett, precis som Xbox Game Pass.

Frågan är ju när Spartacus lanseras, det här kanske skulle kommit dit fast att det vart försenat?
Man kanske ska ha i åtanke att detta är 3rd party också.
De har ju också tidigare släppt spel på PS Plus dag ett.

Så parar man ihop PS Now, PS Plus och PS Plus collection så är det inte så lågt ifrån en Gamepass utmanare.
Men PS Now är ju än så länge bara för PS4 spel(och äldre) och jag tror inte heller att de går att uppgradera till PS5 versioner, även ifall de finns tillgängliga.
Spartacus kommer nog sammankoppla detta och förhoppningsvis inte bara lägga till PS5 utan också PSVR 1 och 2 titlar.
Beroende på priset och konkurrensen från Microsoft så kan det ju bli dag 1 också för Sonys storsäljare, eller kanske med en fast fördröjning som med HBO där man får vänta 45 dagar efter bio premiär.
Jag tänker då att Spartacus kostar 50Kr extra månaden för att täcka upp för den förlusten, det blir alltså 600Kr om året från en mycket större antal användare.

Man kan ju hoppas i alla fall

KoP
Medlem
Skrivet av Belfry:

Underbart! Ser fram emot att Playstation fortsätter släppa sina spel på Playstation Now dag ett, precis som Xbox Game Pass.

Fast detta spel är väl ifrån en independent studio och inte någon studio som Sony specifikt äger? 🤔

Medlem
Skrivet av KoP:

Fast detta spel är väl ifrån en independent studio och inte någon studio som Sony specifikt äger? 🤔

Strök ett ord i mitt inlägg, vill givetvis inte att det ska ske några missförstånd!


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

1
Skriv svar