Problem med Steam-cloud ???

e-m
Medlem
Problem med Steam-cloud ???

Hej alla.

Jag är ny här på FZ, & har säkert gjort fel nu men jag tar en chans att det finns någon snäll som kan hjälpa mig, då jag inte fattar nånting.

Jag har problem med STEAM.
Jag föredrar spela off-line men nu får jag upp ett medd om att steam-cloud inte kan synkronisera med min sparade data för mina spel?
On-line är det inga problem.
Har aldrig råkat ut för detta innan.
Jag har försökt att förstå vad som står på steams tekniska support, även tagit kontakt med supporten men deras förklaring, gör mig faktiskt inte klokare.
Så jag skriver här med hopp om att någon av er kanske kan hjälpa mig att förklara på ett bra sätt hur jag ska lösa det?
Jag har testat lite olika tips men ingenting händer.
Har även ominstallerat Steam. Reparerat filer i biblioteket osv.

Gnällkuk

https://www.gamepur.com/guides/how-to-disable-cloud-saves-on-...

Spelar du offline blir det svårt att synca save-filer online med molnet.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Jag tror att denna bugg kommit med releasen av steam deck. Jag får samma meddelanden nu. Förhoppningsvis jobbar dom på det!


signatur

1# FZ Troll

1
Skriv svar