Halo tv-serien får ny trailer, och de första recensionerna ser dagens ljus

Robot
Halo tv-serien får ny trailer, och de första recensionerna ser dagens ljus

Blandad kompott för Paramount Plus-exklusiv satsningen.

#halo, #paramount, #tv


Geeks Gaming

Ser verkligen ut att va baserat på Fall of Reach eller ett liknande senario. Och de gillar vi.
Men tycker allt såg så över dramatiserat ut och karaktärer som verkligen är intryckta där bara för att.

Medlem

Såg förjävkla nice ut, musiken, cinematography, designen. Fick helt sjuk gåshud. Brukar inte ha förväntningar men jag vill verkligen detta ska blir bra.

Medlem

Jag har varit ett Halofan så länge Halo har funnits, men jag har verkligen noll hype för detta. Känns som fanfiction.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Mjanjaeeee...

Medlem

Såhär borde serien vara....

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Arzei:

Jag har varit ett Halofan så länge Halo har funnits, men jag har verkligen noll hype för detta. Känns som fanfiction.

Enligt recensioner jag läst känns det inte ens som Halo mer än korta stunder. Så då kan man ju fråga sig vad som är poängen.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

"Halo är en livsstil!" sa jag mer seriöst än jag vågar erkänna till sambon.

Alltså, kommer se. MEN rösten är fel, för hetsig typ. Hade väl funkat om han låtit lite lugnare, som Master Chief. Cortana är fel rakt av.
Och till sist gillar jag inte alls grejen med att frångå den redan etablerade storyn.
Kommer säkert vara asfet, men kunde antagligen varit asfetare.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av speurk:

"Halo är en livsstil!" sa jag mer seriöst än jag vågar erkänna till sambon.

Alltså, kommer se. MEN rösten är fel, för hetsig typ. Hade väl funkat om han låtit lite lugnare, som Master Chief. Cortana är fel rakt av.
Och till sist gillar jag inte alls grejen med att frångå den redan etablerade storyn.
Kommer säkert vara asfet, men kunde antagligen varit asfetare.

Tror att man vänjer sig vid rösten, Cortana är dock helt ute o cyklar.

Däremot så tror jag att det är väldigt positivt att man inte bara kör spelstoryn rakt av, det ger helt andra möjligheter för TV-serien att stå på egna ben.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av speurk:

"Halo är en livsstil!" sa jag mer seriöst än jag vågar erkänna till sambon.

Alltså, kommer se. MEN rösten är fel, för hetsig typ. Hade väl funkat om han låtit lite lugnare, som Master Chief. Cortana är fel rakt av.
Och till sist gillar jag inte alls grejen med att frångå den redan etablerade storyn.
Kommer säkert vara asfet, men kunde antagligen varit asfetare.

Jag har lite svårt att förstå varför man valt att låta rösten vara istället för att modulera den så att det låter som att han pratar genom en högtalare i hjälmen. Låter just nu som att han pratar i en burk... 🤔

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Tror att man vänjer sig vid rösten, Cortana är dock helt ute o cyklar.

Däremot så tror jag att det är väldigt positivt att man inte bara kör spelstoryn rakt av, det ger helt andra möjligheter för TV-serien att stå på egna ben.

Ja, jag förstår ju varför man valt att göra så, stör mig bara på att storyn inte överensstämmer med vad som tidigare skrivits, som Reach och boken Fall of Reach.

Medlem

Som en som uppskattar spelserien men inte är Halofan och därmed inte bryr sig nämnvärt huruvida alla detaljer stämmer och som gillar sci-fi-serier generellt så är jag ändå rätt taggad

Ambassadör
Xbox
Skrivet av speurk:

Ja, jag förstår ju varför man valt att göra så, stör mig bara på att storyn inte överensstämmer med vad som tidigare skrivits, som Reach och boken Fall of Reach.

Ja det blir ju lite knas, men förhoppningsvis så håller det.


signatur

Jump in.

Medlem

Håller förväntningarna låga, så blir det säker bra popcorn tv serie.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar