Sniper Elite 5 har fått släppdatum i vår

Robot
Sniper Elite 5 har fått släppdatum i vår

I maj bär det av till Frankrike.

#Rebellion, #Sniper-elite-5


Medlem

De verkar inte ha någon röd tråd eller story? Man dödar ju Hitler gång på gång i varje spel i samma miljöer. Dags att dra till Stilla Havs-kriget nästa gång?

Medlem
Skrivet av Zidious G:

De verkar inte ha någon röd tråd eller story? Man dödar ju Hitler gång på gång i varje spel i samma miljöer. Dags att dra till Stilla Havs-kriget nästa gång?

Håller med, lite av samma sak varje gång, bsnnor och vyer som ändras


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av Zidious G:

De verkar inte ha någon röd tråd eller story? Man dödar ju Hitler gång på gång i varje spel i samma miljöer. Dags att dra till Stilla Havs-kriget nästa gång?

Just Hitler-uppdragen är väl lite fristående på skämt-uppdrag för att det är kul att döda Hitler, vill minnas att det är åtminstone liiite röd tråd i de tidigare spelen.

Medlem

Kul. Sniper elite serien har levererat varje gång hittills. Absolut inga mästerverk, men rätt skojiga spel som vågar vara i sin egen lilla nishe.

Hoppas bara det inte blir lika kort som fyran, där var det roliga över ganska fort tyvärr. :/

Medlem

Inget jag skulle lägga 500 spänn på men eftersom det ingår i gamepass så blir det att döda några Hitlers igen. Undrar hur lång tid det kommer ta innan det kommer spel där man skall ta kål på putin? Lite samma skrot och korn på dessa gubbar!

Medlem

Senast jag spelade Sniper Elite var när tvåan kom, testade dock bara demot men hade faktiskt skitkul med det. Vet inte varför jag aldrig köpte det.

Medlem

Verkar ju lite kul med nya invasion-pvp systemet de introducerar likt dark souls som jag förstår det, att det kan hända lite random under kampanjen.

Medlem

Väntar fortfarande att de skall ta sig an andra delar utav kriget. Vore intressant att t ex försvara Finland mot Sovjet, speciellt med tanke på hur välkänd en viss krypskytt är från det landet.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:

Väntar fortfarande att de skall ta sig an andra delar utav kriget. Vore intressant att t ex försvara Finland mot Sovjet, speciellt med tanke på hur välkänd en viss krypskytt är från det landet.

Det hade varit mysigt!
Något jag gärna hade sett hade väl varit något i stil med gamla Hidden & Dangerous där man är på en mängd olika skådeplatser kring europa under kriget, hade varit mysigt.

Medlem

Att skjuta H är bara kul, många achievements på olika sätt att ha ihjäl honom. Har bara minorna kvar. Testikel shot var lite svårt. Minor var kul, samt att släppa ubåten och Eagle i huvudet på honom. Ser fram mot 5:an oavsett.

1
Skriv svar