Vinn biobiljetter till Sonic the Hedgehog 2!

Avstängd

Jag vill vinna!

När folk frågade om vem som var min idol när jag var liten svarade jag Sonic! Ville vara kompis med Sonic för han var så cool och ville också byta namn till Sonic vid ett tillfälle i livet.

Hade det lite fattigare Sonic 2 på Master System, och kom nästan aldrig förbi den andra världen för fattade inte hur man flög hängglidaren. När jag väl lyckades dog jag snabbt på nästa bana vilket var den hemska vattenbanan där man flöt runt i bubblor.
Magiskt spel dock.

Medlem

Jag minns att sonic 1 följde med mega driven när jag fick den i julklapp när jag var liten. Därefter var det självklart att köpa 2an och trean med knuckles har även spinoffen spinball
Soic satam som gick på barntrean var också riktigt kul och spännande.


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Alltid tyckt att Sonic var coolare än Mario så höll mig till Sega när jag var ung.

Senaste Sonicfilmen var även väldigt underhållande så skulle älska att få gå och sen den


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Klart man vill vinna Sonic saker

Hade Sega som liten så det blev Sonic, tyckte nog Mario var roligare dock...

Medlem

Vore nice att vinna Minns att jag såg morsan sitta i skräddarställning framför vår "sega master system?" och lira Sonic the hedgehog. Tror aldrig att hon klarade hela spelet dock. Det var nog där mitt spel intresse väcktes helt. Jag minns att jag klarade spelet tillslut efter många veckors nötande

Medlem

Min dotter på 8år älskar Sonic. Hon fastnade för Sonic när jag plockade fram mitt gamla mega drive.

Bästa minnet: Julen då jag och brorsan fick "said" mega drive. Blast proscessing sprängde våra skallar.

Medlem

Gillade första filmen, vore kul att se denna också! Kommer ihåg i barndomen hos en kompis när denna blåa figur jagade något som såg ut som små munkar 😁

Medlem

Vill gärna vinna! Minns hur extremt dålig jag var på Sonic i ungdomen och det är jag fortfarande hehe

Medlem

Skulle vilja vinna =), Sonic var det där spelet man inte kunde spela hemma eftersom man hade nintendo

mau
Medlem

Jag anmäler mitt intresse Min son älskar sonic racing och skulle bli så glad att få gå på filmen på bio!

Chefredaktör

Då har har vi dragit vinnarna i tävlingen!

Grattis säger vi till följande:

2 st Biobiljetter & Leksaker:
Retal

2 st Biobiljetter:
etz
Ramatosh
Gregerory
Fatmajk

Om du är en av vinnarna:
Skicka ett mail till: daniel@fz.se med era kontaktuppgifter (Namn, adress, mail, telefon & forumnamn)

Stort tack till alla andra som var med i tävlingen! <3

Medlem
Skrivet av Daniel Sjöholm:

Då har har vi dragit vinnarna i tävlingen!

Grattis säger vi till följande:

2 st Biobiljetter & Leksaker:
Retal

2 st Biobiljetter:
etz
Ramatosh
Gregerory
Fatmajk

Om du är en av vinnarna:
Skicka ett mail till: daniel@fz.se med era kontaktuppgifter (Namn, adress, mail & telefon)

Stort tack till alla andra som var med i tävlingen! <3

Fan va kul, jag vann! Nu blir grabben nöjd kan ja lova!

Medlem

Grattis till alla. Verkar vara en hyfsad film. Sonic 1 är typ bästa tvspelsfilmen som gjorts.

Medlem

Grattis till vinnarna! Både jag och barnen älskade filmen!

Medlem

Undrar vem som vann tänkte jag….

Ett stort åfan!!!!

😃

Mail kommer

Medlem

Tack för biobiljetterna! Ska ta min 10 åriga systerson på bio! Ska bli kul

Medlem
Skriv svar