Kingdom Hearts IV får Star Wars-värld?

Robot
Kingdom Hearts IV får Star Wars-värld?
Skribent

haha jag kommenterade ju i min nyhet i helgen att de borde dra in SW och Marvel!


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Att se Kalle Anka, Långben och Yoda tillsammans i ett spel är något jag inte visste att jag önskade mig... Nu vill jag även se en ljussabelsinspirerad keyblade så har ytterligare en dröm gått i uppfyllelse lol!

Skribent
Skrivet av herrPuffy:

Att se Kalle Anka, Långben och Yoda tillsammans i ett spel är något jag inte visste att jag önskade mig... Nu vill jag även se en ljussabelsinspirerad keyblade så har ytterligare en dröm gått i uppfyllelse lol!

Jar jar bings skulle ju kunna vara Långbens kunsin XD


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Vilken underbart vansinnig värld vi lever i när det skrivs nyheter om spel där Rymdimperiet slåss mot huvudpersonerna i Musses Husvagnssemester.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Jar jar bings skulle ju kunna vara Långbens kunsin XD

Hörru, förolämpa inte Långbens intelligens nu!


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Vilken underbart vansinnig värld vi lever i när det skrivs nyheter om spel där Rymdimperiet slåss mot huvudpersonerna i Musses Husvagnssemester.

Kingdom Hearts är verkligen inte för alla men det är just denna galenskap som får mig att älska de här spelen. Tar man spelen för vad de är, Disney humor blandat med Final Fantasy vilket i sig låter helt stört men det är bara så kul imo.

Även fast Square kan ha gjort ett bättre jobb så älskade jag KH3 och är tacksam för att serien finns. De är en extremt unik serie, sen om det är bra eller dåligt är upp till var och en att bestämma.

Medlem

Jag hoppas på mer final fantasy nu i spelet

Medlem

Misstänkt det också när jag kollade på trailern igen, vore coolt med Star Wars.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Skribent
Skrivet av Fiigaro:

Kingdom Hearts är verkligen inte för alla men det är just denna galenskap som får mig att älska de här spelen. Tar man spelen för vad de är, Disney humor blandat med Final Fantasy vilket i sig låter helt stört men det är bara så kul imo.

Även fast Square kan ha gjort ett bättre jobb så älskade jag KH3 och är tacksam för att serien finns. De är en extremt unik serie, sen om det är bra eller dåligt är upp till var och en att bestämma.

Det är ju just det, att det blir så galet att det fungerar.


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar