Saints Row visar upp stora möjligheter att skräddarsy karaktär och imperium
Är det bara jag som är helt ointresserad av all form av customization i alla spel. Att få olika skins på bilar, kläder, hus, vapen osv. som artificiella incitament för att fortsätta spela något är enligt mig en ganska lat design; särskilt när det kommer in mikrotransaktioner.
Är det bara jag som är helt ointresserad av all form av customization i alla spel. Att få olika skins på bilar, kläder, hus, vapen osv. som artificiella incitament för att fortsätta spela något är enligt mig en ganska lat design; särskilt när det kommer in mikrotransaktioner.
Detta är inte ett spel för dig då.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Blev faktiskt sugen när jag såg hur mycket man kunde göra med fordonen. Såg mycket bättre ut än GTA. Hoppas mest man kan spara sina fordon och ha dom som default.
Är det bara jag som är helt ointresserad av all form av customization i alla spel. Att få olika skins på bilar, kläder, hus, vapen osv. som artificiella incitament för att fortsätta spela något är enligt mig en ganska lat design; särskilt när det kommer in mikrotransaktioner.
Det är garanterat inte bara du men tror ändå de flesta uppskattar customization.
Tycker det är lat design att inte ge spelare customization.
Är det bara jag som är helt ointresserad av all form av customization i alla spel. Att få olika skins på bilar, kläder, hus, vapen osv. som artificiella incitament för att fortsätta spela något är enligt mig en ganska lat design; särskilt när det kommer in mikrotransaktioner.
Fast i ett openworld spel som detta känns det ju bara passande att man får åka runt i olika butiker och verkstäder osv
Men kan hålla med om att det kan vara rätt tråkig design, extremt många multiplayer spel plågas av den.
Det är garanterat inte bara du men tror ändå de flesta uppskattar customization.
Tycker det är lat design att inte ge spelare customization.
Jag förstår och det kan vara en krydda. Men när jakten för att låsa upp nya skins blir huvudsyftet (kanske framförallt i multiplayer spel) så tycker jag att det gått lite snett. Men jag har aldrig varit en achivement hunter så det är säkert andra som uppskattar det.
Är det bara jag som är helt ointresserad av all form av customization i alla spel. Att få olika skins på bilar, kläder, hus, vapen osv. som artificiella incitament för att fortsätta spela något är enligt mig en ganska lat design; särskilt när det kommer in mikrotransaktioner.
Du är inte ensam. Jag kan tycka det är okej att göra en karaktär i ett rollspel, men skulle lika gärna kunna välja mellan olika presets.
Olika skins till vapen och bilar är något jag sällan brukar röra. Är nog för gammal 😁
För en person som aldrig spelat ett saints row. Är det singleplayer eller multiplayer? Om båda, är singleplayer värt att spela?
Det är singleplayer men finns 2spelar co-op i 2an-4an.
3an är nog mest värd att köra av dom imo, släpptes även en remaster till det för något år sen
Det är singleplayer men finns 2spelar co-op i 2an-4an.
3an är nog mest värd att köra av dom imo, släpptes även en remaster till det för något år sen
Där ser man. Kanske blir att testa någongång?