MMO-spelet Tera stänger ner för gott

Robot
MMO-spelet Tera stänger ner för gott

Dåliga nyheter för de få spelarna som är kvar.

#nedstängning, #tera-online

Medlem

Det var riktigt Nice i början vill jag minnas. Har försökt mig på ett par gånger på konsol, men jösses va det sög. Generiskt skit tråkigt bara tyvärr. Kände inte alls igen spelet som det var för några år sedan.

Medlem

Rip! Tyckte om Combat när de släpptes, speciellt healing och ranged och spelade det riktigt mycket i ett par veckor men endgame var alldeles för dåligt och customization var i princip obefintlig!

Gen
Medlem

Bra och annorlunda spel när det släpptes (ingen tab-targeting). Hade kul med det i runt två år kan jag minnas.

Medlem

Bra combat men alldeles för klen endgame.

De kanske lägger allt fokus på en eventuell uppföljare istället? Det var trots allt många som spelade Tera under de 5 första åren vill jag minnas.

Inaktiv

Tyckte spelet såg skitskoj ut innan det släpptes men glömde helt bort spelet och nu blir man påmind om spelet...

Medlem
Skrivet av PontusT:

Det var riktigt Nice i början vill jag minnas. Har försökt mig på ett par gånger på konsol, men jösses va det sög. Generiskt skit tråkigt bara tyvärr. Kände inte alls igen spelet som det var för några år sedan.

Jag tycker snarare felet var just det, det hände liksom....ingenting. Med utvecklingen.

Medlem

Ang. stänga ned MMO'er. Gör ett reportage om City of heroes. Det stängdes ned 2012. 2019 kom det fram att det i många år har funnits en hemlig server aktiv som spelats av ett få antal.
I och med detta öppnades piratservrar och nu är det mer eller mindre accepterat of NCsoft. Och nu frodar det spelare mest på homecoming.
Fortfarande det bästa MMO enligt mig.

Avstängd

Tyckte spelet var as nice, tills dom släppte leksaks polis bilar som folk körde runt med.

signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Spelade ett gratis MMO för några år sedan. Minns inte riktigt om det var detta, men tror det var det. Minns iallafall att det var roligt. Synd att det läggs ner. Tyvärr är det en baksida med MMO. Det är online-spelandet som är hela grejen. Utan spelare är det inte längre något spel, typ.

Medlem

Striderna var riktigt kul när det var nytt, men stod inte ut med deras karaktärsmodeller.

signatur

1338 - One Step Above

1
Skriv svar