Diablo Immortal släpps i juni, till mobil - och pc!
Kan ju till och med vara så att de shadow droppar spelet idag?
Men jag gissar de annonserar ut release lagom till sommaren.
Vore smart att släppa det direkt, göra spelarna glada och få rejält med uppmärksamhet.
Kan ju till och med vara så att de shadow droppar spelet idag?
Men jag gissar de annonserar ut release lagom till sommaren.
Det vore smart att släppa spelet direkt och låta fansen sätta tänderna i det utan desto mer pompa och ståt. "Subverted expectations" liksom.
Spelet har dragits med ett dåligt rykte ända sedan sekunden det utannonserades, och överlag känns det lite larvigt av en gigant som Blizzard att hålla på och hypa upp ett mobilspel.
Vore smart att släppa det direkt, göra spelarna glada och få rejält med uppmärksamhet.
Det vore smart att släppa spelet direkt och låta fansen sätta tänderna i det utan desto mer pompa och ståt. "Subverted expectations" liksom.
Spelet har dragits med ett dåligt rykte ända sedan sekunden det utannonserades, och överlag känns det lite larvigt av en gigant som Blizzard att hålla på och hypa upp ett mobilspel.
Ja och från deras håll rikta uppmärksamheten till något annat än skiten som pågår där. Folk hade blivit glada och de har ju inget annat nu direkt att skylta med. Sen tror jag hajpen för detta är så all time low nu att de nog bara borde släppa och låta spelarna själv avgöra.
Personligen så gillar jag betan och kommer fortsätta spela det sen. Om de nu inte går helt bananas med pay walls och mikrotransaktioner när det officiellt släpps...
"Writer and Fighter"
Servrarna lär gå ner direkt. Battle.net har ju en tendens att ge upp vi stora släpp
dom har haft 4 år på sig att förbereda hehe
Skulle gissa på de släpper ett releasedatum
Av det jag sett ser spelet förhållandevis imponerande ut men mobilerna har ju blivit mycket kraftigare på senare år.
Har en iphone 8 plus, hoppas den räcker, haha
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |
Jag spelade Genshin Impact och laddade telefonen samtidigt en varm sommardag förra året... Mitt batteri kommer aldrig vara detsamma igen! Gett upp med intensiva spel på telefonen efter det...
Eer, no shit, Sherlock. Man ska typ aldrig använda telefonen intensivt när man laddar batteriet. Temperaturen är en extra bonus dessutom.
Antagligen är det PC också för många klaga plus det är kanske mer än 2 år tills Diablo 4