Diablo Immortal släpps i juni, till mobil - och pc!

Robot
Diablo Immortal släpps i juni, till mobil - och pc!
Inaktiv

Är det dags för sena aprilskämtet igen?

Skribent

Kan ju till och med vara så att de shadow droppar spelet idag?

Men jag gissar de annonserar ut release lagom till sommaren.

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Hoppas de släpper det direkt, vore skoj med lite Diablo på språng!

Skribent

Min kroppmobil är redo. Jag tycker ändå att det ska bli kul att testa. Något att lira medan man slökollar på gamla South Park-avsnitt.

Medlem

Hell no, för min egen del, men roligt för de som ser framemot det.

signatur

Constants and variables

Medlem

Jag ser fram emot detta.

signatur

1# FZ Troll

Redaktör
Skrivet av Johan Lorentzon:

Vore smart att släppa det direkt, göra spelarna glada och få rejält med uppmärksamhet.

signatur
Frilansare

Jag, som aldrig har varit ett stort diablo-fan, är nästan lite peppad.

Inaktiv

Det här blir skoj, ser fram emot spelet, om det är bra så kan det nog bli till att köpa en platta för spelande när man väl är hemma.

Medlem

fan trodde det stod att det var släppt äntligen fan på tiden det släpps måste nästan va rekord för ett mobilspel som varit färdigt sen länge av det man läst.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Det vore smart att släppa spelet direkt och låta fansen sätta tänderna i det utan desto mer pompa och ståt. "Subverted expectations" liksom.

Spelet har dragits med ett dåligt rykte ända sedan sekunden det utannonserades, och överlag känns det lite larvigt av en gigant som Blizzard att hålla på och hypa upp ett mobilspel.

signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus | Twitch: Gorrsnus

Medlem

Sjukt taggad av någon anledning - har diablo till playstation och pc men ändå är det något med mobilversion som kittlar

Släpp någon gång mellan idag och 30 Juni

Skribent
Skrivet av Tomas Helenius:

Vore smart att släppa det direkt, göra spelarna glada och få rejält med uppmärksamhet.

Skrivet av Pjotor:

Det vore smart att släppa spelet direkt och låta fansen sätta tänderna i det utan desto mer pompa och ståt. "Subverted expectations" liksom.

Spelet har dragits med ett dåligt rykte ända sedan sekunden det utannonserades, och överlag känns det lite larvigt av en gigant som Blizzard att hålla på och hypa upp ett mobilspel.

Ja och från deras håll rikta uppmärksamheten till något annat än skiten som pågår där. Folk hade blivit glada och de har ju inget annat nu direkt att skylta med. Sen tror jag hajpen för detta är så all time low nu att de nog bara borde släppa och låta spelarna själv avgöra.

Personligen så gillar jag betan och kommer fortsätta spela det sen. Om de nu inte går helt bananas med pay walls och mikrotransaktioner när det officiellt släpps...

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Alltid kul med toa spelande

signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Servrarna lär gå ner direkt. Battle.net har ju en tendens att ge upp vi stora släpp

signatur

1# FZ Troll

Medlem
Skrivet av robbis:

Servrarna lär gå ner direkt. Battle.net har ju en tendens att ge upp vi stora släpp

dom har haft 4 år på sig att förbereda hehe

Avstängd

Det står ”Kommer snart” på ikonen i app-store…

Medlem

Jag spelade Genshin Impact och laddade telefonen samtidigt en varm sommardag förra året... Mitt batteri kommer aldrig vara detsamma igen! Gett upp med intensiva spel på telefonen efter det...

Medlem
Medlem

Skulle gissa på de släpper ett releasedatum
Av det jag sett ser spelet förhållandevis imponerande ut men mobilerna har ju blivit mycket kraftigare på senare år.
Har en iphone 8 plus, hoppas den räcker, haha

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |

Medlem
Skrivet av ernstp:

Jag spelade Genshin Impact och laddade telefonen samtidigt en varm sommardag förra året... Mitt batteri kommer aldrig vara detsamma igen! Gett upp med intensiva spel på telefonen efter det...

Eer, no shit, Sherlock. Man ska typ aldrig använda telefonen intensivt när man laddar batteriet. Temperaturen är en extra bonus dessutom.

Medlem

2 Juni släpps det verkar det som - på Mobile och PC

Medlem

Kommer på pc också? What the..?!

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |

Avstängd

Crossplay med pc och kommer 2 juni.

Inaktiv

Wow crossplay med PC, de sa ju att det inte skulle komma till PC först. Aja då slipper man köpa en platta iaf. Kul taggad, 2a juni då jäklar

Medlem

Kul att dem tar det till crossplay/cross progression, avskyr Diablo 3 men blir säkert helt ok tidsfördriv på toan

signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

å hur ser mikrotransaktioner osv? Netease är rätt känd för p2w etc.
annars ser det riktigt kool ut.

signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Inaktiv
Geeks Gaming

Antagligen är det PC också för många klaga plus det är kanske mer än 2 år tills Diablo 4

123
Skriv svar