Ubisoft utannonserar PVP-spelet Project Q efter videoläcka

Robot
Ubisoft utannonserar PVP-spelet Project Q efter videoläcka

Och lovar att det inte är ett battle royale.

#Project-q, #Ubisoft


Medlem

ser alldeles för coolt ut för gamla mig.

Medlem

Då kan man ju fråga sig vad deras andra spel har utvecklats med för tanke om de inte har skapats för att ha roligt...?

Medlem
Skrivet av Jozo:

Då kan man ju fråga sig vad deras andra spel har utvecklats med för tanke om de inte har skapats för att ha roligt...?

Skräck, spänning, utmaning, avslappning, social gemenskap, uppleva en story, eller kanske för att lära sig något.

Allt behöver ju inte bara vara "roligt".


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Skräck, spänning, utmaning, avslappning, social gemenskap, uppleva en story, eller kanske för att lära sig något.

Allt behöver ju inte bara vara "roligt".

Fast i detta fall är det fun/entertainment (d.v.s. underhållning) som pekas mot i inte komedi

Gnällkuk

Jag fick en inbjudan att delta i stängd alpha, inget jag brydde mig dock eftersom PvP och Ubi inte riktigt kändes som något som lockade mig och hade inte hört talas om spelet heller. Pågick tors-sönd och hade ändå annat för mig.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Detta såg ju ut att kunna bli riktigt dåligt. Ey vi behöver ett eget fortnite som vi kan mjölka massa pengar genom. Det ska var "kul" också. Men vi snor lite där och lite här och lite fortnite och lite overwatch. Oh sen skapar vi ett battlepass med skit grejer för kidsen. Se där nu har vi ett färdigt spel som genererar massa pengar på att vara riktigt dåligt. Take that fortnite.

Medlem

Såg verkligen ut som de försökt göra ett "eget" fortnite. Tycker spontant att de borde försöka göra/hitta sin egen grej istället för att försöka apa efter det största spelet.

Medlem
Skrivet av Winzi:

Fast i detta fall är det fun/entertainment (d.v.s. underhållning) som pekas mot i inte komedi

Ja det är klart. Vem har pratat om komedi?

Om nån säger att Fortnite går ut på att ha roligt medan Valheim går ut på att uppleva ett äventyr, Counterstrike går ut på att tävla och Dark Souls går mycket ut på att få en utmaning, håller du inte med om det?


signatur

Memento Mori

Medlem

”Denna mikrotransaktionen kan innehålla spår av spel.”


signatur

1338 - One Step Above

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Ja det är klart. Vem har pratat om komedi?

Om nån säger att Fortnite går ut på att ha roligt medan Valheim går ut på att uppleva ett äventyr, Counterstrike går ut på att tävla och Dark Souls går mycket ut på att få en utmaning, håller du inte med om det?

Jag tolkade som att de menade att det ska vara kul att spela, vilket jag trodde var målet med alla spel man gör.

Medlem

Har för mig de körde en arena shooter för ett bra tag sedan som aldrig riktigt tog. Shootmania. Vill minnas att jag gillade den en del faktiskt


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

1
Skriv svar