Metroid 64 under utveckling av två fans

Robot
Metroid 64 under utveckling av två fans

Spelarna gör vad Nintendo misslyckades med.

#Metroid, #Nintendo, #Nintendo-64


Medlem

Undrar hur segt det hade blivit med en helt dekorerad bana med fiender på original hårdvara.
30fps?


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Skribent
Skrivet av lonian:

Undrar hur segt det hade blivit med en helt dekorerad bana med fiender på original hårdvara.
30fps?

Bra fråga, N64-spel idag har ju många gånger inte åldras så bra just för bilduppdateringen.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Som Nintendo kommer uppfatta som intrång och anmäla.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem

Sällan spelmusik blir mer magiskt än så.


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Medlem

Jag förstår inte varför folk håller på med massa Nintendo fanprojekt. De kommer ändå bli tvungna att stänga det eller så kommer det att tas bort så fort det släpps. Känns som en sån extremt slöseri med tid som bara kommer göra alla parter besvikna i slutändan.

Medlem

ja som alltid nintendo kommer aldrig tillåta det.

Medlem

Nintendo hatar ju spel och gamers så dom gör väl allt nu för att sätta dessa gossar 100 år i finkan..
(är ironisk.. typ).

Medlem
Skrivet av Fiigaro:

Jag förstår inte varför folk håller på med massa Nintendo fanprojekt. De kommer ändå bli tvungna att stänga det eller så kommer det att tas bort så fort det släpps. Känns som en sån extremt slöseri med tid som bara kommer göra alla parter besvikna i slutändan.

Är nog mest för det är kul, enkelt att använda ett känt IP för uppmärksamhet och få subscribers och followers osv.
Tror sällan såna här projekt görs i monetärt syfte, men går ju att ändra assets senare så man inte inkräktar på någons IP.

eld
Medlem
Medlem

Man verkar ha fått till styrningen rätt ok ändå. Resten är väl rätt basic. Trist dock att vissa människor inte kan göra sin egen vision utan måste plagiera för att få uppmärksamhet

Medlem
Skrivet av Kavakava83:

Man verkar ha fått till styrningen rätt ok ändå. Resten är väl rätt basic. Trist dock att vissa människor inte kan göra sin egen vision utan måste plagiera för att få uppmärksamhet

Ja det hade väl inte skapats en tråd om det på fz om han styrde runt på någon egentillverkad karaktär.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

1
Skriv svar