Svenska metal-bandet Cult of Luna släpper interaktiv musikvideo på Steam
Älskar Passing Through riktigt bra låt.
Processor: Intel Core i7 14700K med Contact Frame och Kryosheet
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: Corsair Vengeance RGB 64GB 6400mhz
Högtalare: Sonos Arc Ultra, Sonos Era 300 x 2
VR: Meta Quest Pro + VR Air Bridge
Cult of Luna är verkligen an av Sveriges juveler🤘 Hoppas flera upptäcker dom pga detta.
Var helt klart en startsträcka för mig men plattorna är rejält varierande och t.ex. sci-fi tunga Mariner är en bra start om man också har lite svårt för growl.
Jag har följt bandet sen dag ett då Thomas Hedlund är en gammal klasskompis, vi gick i samma klass från 1an till 9an.
De har verkligen en unik och progressiv stil och utvecklas med varje skiva de släpper. På ett sätt påminner de om Opeth, inte i stil, men hur de ständigt bryter ny mark och utmanar sig själva.
"Writer and Fighter"
Intressant, har inte hört dem förut men det föll ganska platt då spelet är för dåligt optimerat för att köras på min dator. GTX 1050 Ti med Intel(R) Core(TM) i7-7700HQ CPU @ 2.80GHz och 16GB RAM här, inte de senaste komponenterna direkt men då kanske andra får ett hum innan de laddar ner. Har kört saker som sett stiligare ut så lite ledsen över att det inte fungerade.
Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3
Intressant, har inte hört dem förut men det föll ganska platt då spelet är för dåligt optimerat för att köras på min dator. GTX 1050 Ti med Intel(R) Core(TM) i7-7700HQ CPU @ 2.80GHz och 16GB RAM här, inte de senaste komponenterna direkt men då kanske andra får ett hum innan de laddar ner. Har kört saker som sett stiligare ut så lite ledsen över att det inte fungerade.
Men då tycker jag du ska ta och lyssna på musiken. De är väl inte direkt lättsmälta, men jag anser också att de är ett av Sveriges bästa band.
"Writer and Fighter"