Här är alla trailers från Nintendos Indie World

Robot
Här är alla trailers från Nintendos Indie World

Vilket ser mest lockande ut?


Medlem

Köpte Gibbon: Beyond the trees. Ett kort men ändå helt okej litet indie spel med ett budskap.

Moderator | Testpilot
Skrivet av kalaspuffar:

Köpte Gibbon: Beyond the trees. Ett kort men ändå helt okej litet indie spel med ett budskap.

Släpps på Steam snart såg jag. Ska absolut testa!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Släpps på Steam snart såg jag. Ska absolut testa!

Gör du helt rätt i.

Medlem

Gunbrella utan tvekan! Ser smoooth ut!


signatur
Medlem

Min första tanke efter att ha sett allt detta är "Jahapp, är det dags att sälja Switchen?".
Finns det något kommande spel som ser någorlunda lovande ut och som kan befoga att man behåller sin Switch? Det enda jag kan komma att tänka på på rak arm är BotW2, men personligen så gillade jag inte ens BotW1.

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Min första tanke efter att ha sett allt detta är "Jahapp, är det dags att sälja Switchen?".
Finns det något kommande spel som ser någorlunda lovande ut och som kan befoga att man behåller sin Switch? Det enda jag kan komma att tänka på på rak arm är BotW2, men personligen så gillade jag inte ens BotW1.

Väldigt taggad på nya Mario rabbids, samt splatoon 🤘


signatur

Rastaration @ PSN & Twitch

Medlem
Skrivet av Enartz:

Väldigt taggad på nya Mario rabbids, samt splatoon 🤘

Xenoblade 3 kommer också snart. Bayonetta 3 ska släppas snart också. Kollar man på exklusiva släpp till Switch kommer det långt fler än till konkurrenterna.

Medlem
Skrivet av lasselason:

Xenoblade 3 kommer också snart. Bayonetta 3 ska släppas snart också. Kollar man på exklusiva släpp till Switch kommer det långt fler än till konkurrenterna.

Ja, men det är bajsspel i min värld 😁


signatur

Rastaration @ PSN & Twitch

Medlem
Skrivet av Enartz:

Ja, men det är bajsspel i min värld 😁

😊 Det är ju en annan sak, många köper ju uppenbarligen Nintendos spel. Det finns väldigt mycket exklusiva spel till Switch som väldigt många människor tycker om, det är min poäng. Smaksak är en en annan grej.😊

Medlem

Eurogamer verkar ha tyckt mycket om demot till Card Shark. Därför ser jag fram emot det!
https://www.eurogamer.net/theres-buzz-building-around-card-tr...

Medlem

Njae det var ju inte mycket som var av intresse där för min del tyvärr. Skaffade Switch nu i julas så jag har ju ett par spel att ta igen ändå. Det enda jag inte gillar med den är väl egentligen bristen på reor på storspelen. Skamligt att ta 689:- för BoTW som är fem år gammalt.

1
Skriv svar