Snabbkollen - Kommer du testa läckta Duke Nukem Forever?

Robot
Snabbkollen - Kommer du testa läckta Duke Nukem Forever?

Duke från E3 2001 har läckt ut på nätet.

#duke-nukem-forever, #snabbkollen


Medlem

Jag kommer inte testa den läckta versionen, men om någon gör färdigt spelet kan jag absolut tänka mig att spela det.


signatur

Jätteintressant information.

Medlem

Nej. Gillade Duke Nukem 3D väldigt mycket när jag spelade igenom det hösten 1996, men har inget intresse av Duke längre.

Medlem

Vi trodde på dig under en lång tid Duke och när vi till slut gett upp hoppet och för länge sedan suddat ut dig från vårt medvetande beslutar du dig för att resa dig från de refuserades och ofärdigas hårddisk och hemsöka oss på nytt. Nej tack Duke Nukem. R.I.P.

Medlem

Köpte Collectors Edition av DNF när det begav sig, har fortfarande ej spelat det.

Medlem

Jag tycker det är intressant hur utvecklingen gått till. Och vad de lyckats med då.
Så jag kanske tar och testar det, men bara om jag får lite tid över

Medlem

Osäker just nu men vem vet vad som händer efter ett par öl


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Känns som en evighet man såg de där bilderna.. snanrt kommer det tänkte jag..haha så fel man hadde.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Spelade igår 🙂


signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

Medlem

Spelade för ett par dar sen

Multiplayer delen är riktigt kul och spelet är i ett bättre skick än vad jag trodde.


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Jag har hunnit att bli gubbe medans jag väntar! Fast det är väl kul att man har någon, "när jag var ung"-berättelse som man kan trakassera nästa generation med 🤣

Medlem
Skrivet av IceMan:

Känns som en evighet man såg de där bilderna.. snanrt kommer det tänkte jag..haha så fel man hadde.

Det kommer när det är klart 😉

Medlem

Tog hem det, men fick det aldrig att rulla ordentligt.

Utöver visuella glitchar, så gled spelet hysteriskt snabbt.. såsom en del äldre spel verkar göra på modern hårdvara.
Trots patchar som följde med så var själva "game-speed'en" som en jävla berg-å-dalbana.
Måste vara nån kombo med grafikkortet ihop med CPU'n... brukar kunna fixa vissa spel med att använda V-Sync, låsa frameraten, tilldela mindre processorkraft, osv, osv, men dethär var helt omöjligt.

Är i alla fall otroligt häftigt att den här versionen äntligen kom ut till sist.
Och att se alla setpieces från den ultraklassiska trailen var ju lite mind-blowing, minst sagt.

Medlem

Har jag missat något? Duke nukem forever släpptes ju 2011 och det spelade jag. Var ej imponerad


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av lonian:

Har jag missat något? Duke nukem forever släpptes ju 2011 och det spelade jag. Var ej imponerad

Det här är den (då) osläppta versionen från 2001 som trailern nedanför är baserad på, alltså 21 år sedan.

1
Skriv svar