The Lord of the Rings: Gollum släpps 1 september

Robot
The Lord of the Rings: Gollum släpps 1 september
Geeks Gaming

Oj, trodde man lagt det på is

Jag är skeptisk. Där finns såklart en historia att berätta och det kan vara en väldigt intressant historia men jag tror på flopp men hoppas på flipp

Medlem

Det finns många karaktärer som jag vill spela genom ett LotR spel med. Gollum är inte en av dem. Så fruktat enkelspårig.


signatur

I drank what?

Medlem

Hade hellre spelat som Gandalf, Galadriel, Elrond, Beorn, Gil-galad, Tom Bombadil

Medlem
Skrivet av Dragonflame:

Hade hellre spelat som Gandalf, Galadriel, Elrond, Beorn, Gil-galad, Tom Bombadil

Det kommer du nog få nu när tolkien estate goes disney.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Det kommer du nog få nu när tolkien estate goes disney.

usch mardröms material

Medlem

Hur tusan kunde någon godkänna det här projektet? Så otroligt dödfött från start.

Alla älskar Gollum men det är så uppenbart att han inte fungerar att spela som. Det är välkänt också att det är en extra svår utmaning att lyckas få spelaren intresserad av att spela onda karaktärer (eller elak i alla fall i Gollums fall).

Man blir arg att se sådan inkompetens och tondövhet från en utvecklare.

Årets mest givna superflopp.


signatur

Memento Mori

Medlem

Förutsatt att denna inte får 1/5 av FZ så blir det köp! Hoppas på att de ska nyansera Gollum lite.

Medlem

Synd att dom inte fick tag i Andy Serkins, jag tappade lite feeling när jag hörde denna Gollum. Även fast det lät bra så är det inte samma.. men hoppas fler vågar göra tunga och djupa spel i Tolkiens värld!


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Arcadia:

Förutsatt att denna inte får 1/5 av FZ så blir det köp! Hoppas på att de ska nyansera Gollum lite.

Eller så struntar du i recensioner och glor gameplay på youtube istället när någon spelar. Istället för att lita blint på recensioner. Jag är som sagt anti alla recensioner för hos många stora bolag har recensioner börjat blivit politiska. " i det här spelet fanns det få kvinnor" 2 av 10

"Finns inga gay personer i detta spel" 1 av 10

Fz är inte där än. Tur det.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Det kommer du nog få nu när tolkien estate goes disney.

Disney..... Det låter oroväckande

1
Skriv svar