Playstations VR-headset PSVR2 kommer att ha 20 stora spel vid släppet

Robot
Playstations VR-headset PSVR2 kommer att ha 20 stora spel vid släppet
Medlem

Last of us i VR? Snacka om systemsäljare! Kom igen Sony...🙂👍

Medlem

Jag ser fram emot PSVR2. Jag hoppas det är 20 bra spel som lanseras i samband, då när jag köpte PSVR1 nära release så fanns det knappt några spel alls, vilket resulterade i att den satt och dammade på hyllan tills jag sålde den.

Ett spel som jag hoppas på kommer till PSVR2 är Star Wars: Squadron, då jag har inte mycket utrymme att röra runt med ett VR headset i lägenheten.

Medlem

Känns som att PSVR2 kan bli min CV1-ersättare! Jag är så klar med Metas bullshit och Index är inte prisvärd. Skulle absolut kunna tänka mig att spela HL: Alyx ännu en gång på PSVR2 också.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Det ör andra gången ni har en PSVR2 nyhet med en helt felaktig bild.
Det där är inte PSVR2.

Rätt bild nu 🙂👍

Spel till psvr2 + några rykten (ganska säkra/halvt bekräftade)
------------
AFTERLIFE VR
AMONG US
FIRMAMENT
THE EXORCIST LEGION VR: SIN
GOLF +
HELLSPLIT ARENA
HORIZON CALL OF THE MOUNTAIN
LOW FI
MADiSON
MEDIEVAL DYNASTY
PAVLOV SHACK
PROJECT LOUSIANNA: THE BOUNDS VR
PROPAGATION PARADISE HOTEL
RUNNER
SAMURAI SLAUGHTER HOUSE
SOUL OF KAERU
ULTRAWINGS 2

-----------
BONELAB
BLADE & SORCERY
DEMEO
GHOSTBUSTERS VR
GREEN HELL VR
GRAN TURISMO 7
HALF LIFE: ALYX
RED MATTER 2
RESIDENT EVIL VILLAGE
SAINTS & SINNERS 2: RETRIBUTION


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jag skiter ofta i hur stora (major) spelen är. Det är viktigare att de är bra.

Medlem
Skrivet av maq777:

Jag skiter ofta i hur stora (major) spelen är. Det är viktigare att de är bra.

Jag förväntar mig Sonys egna titlar som Horizon vara lika välpolerade som Half life alyx iaf.
Hoppas fler av deras IPn blir VR spel.
Sen ska ju även Sony satsa på Hybrid spel.
Där ryktas spel som Gran turismo så klart och Resident evil 8. Där finns det också stor potential för många bra spel.
För man vet ju det att spel blir per automatik bättre i VR


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Borde vara rätt stor chans att de fått Alyx till det.

De vet att det är stort och bra och de vill ha stora kända VR spel vid släpp. Kan tänka mig Sony gav dom en bunt med pengar för att få det

Och ps5 orkar mer än väl driva det utan problem

Medlem

Take my money!

Medlem

Provade Half Life Alyx på en Vive Pro för något år sen. Det var bland de häftigaste spelupplevelserna på länge. Bara den Titeln skulle få mig att köpa ett PSVR2. Så jag hoppas Sony smekt Gabe Newell medhårs ett tag

Medlem

Tittat några ggr. om någon som man kan tro på har förhandsbokning av det, för vissa produkter brukar läggas upp väldigt tidigt och nu kan man väl säga att det verkligen kommer till jul kanske frågar medlem av optimistklubben?


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Playstation 5 pro kommer inköpas så fort vr headset släpps 🙂

Medlem
Skrivet av John7612:

Provade Half Life Alyx på en Vive Pro för något år sen. Det var bland de häftigaste spelupplevelserna på länge. Bara den Titeln skulle få mig att köpa ett PSVR2. Så jag hoppas Sony smekt Gabe Newell medhårs ett tag

Valve har släppt sina spel på konsol länge så tror inte de behöver fjäska för honom. Ex släpptes ju halflife 2 redan på första Xbox.
Och alyx lär ha lyckats få sålt tillräckligt många valve index så de kan nog släppa det till ps vr nu. Tror anledningen till att det inte redan är gjort är att ps vr 1 inte är tillräckligt bra (för alla spel till det måste väl kunna drivas av en vanlig ps4?)
Men kan såklart ha helt fel

Medlem

PSVR2 spel visas upp torsdag nästa vecka

It’s been more than two months since our last State of Play – who’s ready for a new one? Tune in live next Thursday, June 2 for nearly 30 minutes of announcements and updates from the world of PlayStation.

We’ll have some exciting reveals from our third-party partners, plus a sneak peek at several games in development for PlayStation VR2. Watch over at Twitch or on YouTube starting 3pm Pacific / 6pm Eastern / 12:00am CET.

State of Play next Thursday

Medlem

Detta låter mycket trevligt och lovande! Äkta Hype!

Tänk ett Cod

Tänk typ nya Mw2 i psvr 2 🤤

1
Skriv svar