Dragon Age: Dreadwolf avtäckt - släpps inte i år

Robot
Dragon Age: Dreadwolf avtäckt - släpps inte i år

Men Bioware lovar mer info det kommande halvåret.

#dragon-age-dreadwolf


Medlem

Oj, vad loggan visar vilken tid spelet är ifrån! Den bara skriker Fortnite och Clash of Clans! 😀

Jag hoppas att det kan bli lika bra som Origins, men med tanke på alla snedsteg Bioware har gjort så har jag mina tvivel.

Medlem

Kommer bli toppenspel, BioWare är kungar!

Medlem
Skrivet av Artifactor:

Kunde ha blivit ett toppenspel, BioWare var kungar!

Fixat 😋

Hoppas självklart på ett bra spel trots tveksamma förutsättningar.

Medlem
Skrivet av Artifactor:

Kommer bli toppenspel, BioWare är kungar!

Var.

Jag kommer absolut hålla ögonen på detta, men de har mycket att bevisa innan de får mina pengar.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem
Skrivet av Jozo:

Oj, vad loggan visar vilken tid spelet är ifrån! Den bara skriker Fortnite och Clash of Clans! 😀

Jag hoppas att det kan bli lika bra som Origins, men med tanke på alla snedsteg Bioware har gjort så har jag mina tvivel.

"Köp säsongspass, få en Mass Effect-baserad armor med N7tecknet ingraverat!" - Dragon Age, säsong 4, Dreadwolf

Skämt åsido Var det inte något Dragon Age spel där man kunde få en Mass Effect-rustning eller var det i Mass Effect man kunde få en Dragon Age-rustning? Kanske både och!

Medlem
Skrivet av Artifactor:

Kommer bli toppenspel, BioWare är kungar!

Vilket årtal lever du i? För det är 2022, och BioWare är ett skämt nuförtiden.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av herrPuffy:

"Köp säsongspass, få en Mass Effect-baserad armor med N7tecknet ingraverat!" - Dragon Age, säsong 4, Dreadwolf

Skämt åsido Var det inte något Dragon Age spel där man kunde få en Mass Effect-rustning eller var det i Mass Effect man kunde få en Dragon Age-rustning? Kanske både och!

I Mass Effect 2 så går det att använda "Blood Dragon Armor"... 😝


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Skribent
Skrivet av Artifactor:

Kommer bli toppenspel, BioWare är kungar!

Skulle nog säga att de har mycket att bevisa nu efter två snesteg i Andromeda och Anthem.

Men jag håller mig lite försiktigt positiv.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Jozo:

Oj, vad loggan visar vilken tid spelet är ifrån! Den bara skriker Fortnite och Clash of Clans! 😀

Jag hoppas att det kan bli lika bra som Origins, men med tanke på alla snedsteg Bioware har gjort så har jag mina tvivel.

Iom. Att Inquisition sålde dryga dubbla mängden jämfört med Origins plus då att det var det mest framgångsrika släppet de haft hittills så kommer det sannolikt vara mer likt Inquisition snarare än Origins.

Jag tycker båda var ungefär lika bra så för min del spelar det inte någon särskild roll.

Medlem

Helt säker på att det rörde sig om en mobilspinoff när jag såg loggan.

Medlem
Skrivet av mondo:

Helt säker på att det rörde sig om en mobilspinoff när jag såg loggan.

Ha! Samma här, exakt min första tanke!

Medlem

Den lila loggan känns väldigt o-fantasy?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Vilket årtal lever du i? För det är 2022, och BioWare är ett skämt nuförtiden.

Det är helt OK om du vill ha en annan åsikt än mig. Kommer inte påbörja någon argumentation, är alldeles för gammal för att lägga energi på sådant.

Å andra sidan tror jag vi båda kan hålla med om att Warhammer 40k är awesome?

Medlem

Allt Dragon Age efter Awakening har varit rent skräp, är ganska övertygad om att Bioware bara hade tur med hur bra Origins (PC-versionen) blev. Är öppen för att motbevisas men har man serverat skräp i 12 år (som precis allt från Bioware efter Origins+Awakening har varit) så sitter jag inte hög på hopiom om att man hittar formen år 13.

Medlem
Skrivet av Castor.T:

I Mass Effect 2 så går det att använda "Blood Dragon Armor"... 😝

Måste ändå säga att det där var en ganska episk rustning! Kul när utvecklare gör referenser mellan sina egna spel.

Medlem
Skrivet av herrPuffy:

Måste ändå säga att det där var en ganska episk rustning! Kul när utvecklare gör referenser mellan sina egna spel.

Nä precis, hade inget emot med att använda den egentligen.
Ytterst valfritt.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Vågar man hoppas? Vore underbart trevligt om de nailade både story och tillfredsställande gameplay.

Medlem
Skrivet av Artifactor:

Det är helt OK om du vill ha en annan åsikt än mig. Kommer inte påbörja någon argumentation, är alldeles för gammal för att lägga energi på sådant.

Å andra sidan tror jag vi båda kan hålla med om att Warhammer 40k är awesome?

Helt klart!


signatur

I drank what?

1
Skriv svar