Tunga Dead Space-vibbar i gameplay-trailer från The Callisto Protocol

Robot
Tunga Dead Space-vibbar i gameplay-trailer från The Callisto Protocol

Skräcken är över oss i december.

#the-callisto-protocol


Medlem

okej denna kommer sälja om inte gameplayet är riktigt skit dvs, men ja ser riktigt lovande ut!

Gnällkuk

Dead Space 3 är äntligen snart här!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Najs


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

fy va taggad man är på detta spel.

Medlem

Ser grymt lovande ut, AAA-skräck som dessutom är mörk sci-fic är få förunnat.

Medlem

Ser ju as najs ut! Släng på PSVR2 stöd på detta så lär man väl skita ner sig x antal gånger innan man klarat spelet.

Medlem
This is my kind of Extreme SHiT.

Det ser snuskigt mäktigt ut. Dessutom växer inte AAA-skräck på träd direkt. FucQ vad taggad jag är inför den kalla o mörka december releasen. Hoppas nu det verkligen släpps den 2a december som utlovat o inte även denna utvecklare flyr höst releasen o in på nästa år likt flera andra <.devs.> redan gjort.
-----::. Utannonsera inte speldatum som ni inte kan hålla. PUNKT! .::-----

Så december blir det rejält med slafsande och slakt i massor för att sedan kliva in i january månad med Dead Space 1: Remake för att ta upp köttningen... Spännande tider helt klart.. Det finns påååå tooOk för lite påkostade AAA-spel med renodlad skräck, tyvärr. Synd att så många är rädd-hare o inte har mage att lire dessa mästerverk. ....PURE...art...0F...W0RK....

Spelet släpps även direkt på Steam och EPiC Games Storeså inget ..EXKLUSIViTETS..TRAMS..
___________________________________________________________________________________________
"The game will launch globally across PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X and S, and PC via both Steam and the Epic Games Store."


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Dead Space 3 är äntligen snart här!

Du menar att du inte räknar in det officiella dead space 3 för att det inte var tillräckligt med skräck utan mer action och fyllt med microtransaktioner?

Har sett fram emot detta spel ända sedan jag hörde att schofield skulle göra ett nytt skräckspel i rymdmiljö. I en intervju så hörde jag han säga att han siltar på att göra det mest skräckfyllda spelet han kan och jag tror honom och dessutom är han inte övervakad av EA som vill nå en så bred publik som möjligt vilket var problemet med just Dead space 3.

Gnällkuk
Skrivet av kanshira:

Du menar att du inte räknar in det officiella dead space 3 för att det inte var tillräckligt med skräck utan mer action och fyllt med microtransaktioner?

Har sett fram emot detta spel ända sedan jag hörde att schofield skulle göra ett nytt skräckspel i rymdmiljö. I en intervju så hörde jag han säga att han siltar på att göra det mest skräckfyllda spelet han kan och jag tror honom och dessutom är han inte övervakad av EA som vill nå en så bred publik som möjligt vilket var problemet med just Dead space 3.

Har ingen aning om vad du pratar om för spel...


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Det här ser RIKTIGT bra ut. Märks att folket bakom Dead Space orginalet från EA Redwood står bakom utvecklingen!

Köp. Dag 1.

Medlem

Ser verkligen fram emot detta, hoppas det kommer bli så bra som det ser ut.

Medlem

Ser lovande ut verkligen!


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Är orimligt taggad på detta. Blir insta-köp!

Medlem

Ser grymt bra ut men får lite dålig smak i munnen att man gör en så skamlös kopia av Dead Space.

Till och med gångstilen och lysena på ryggen har de rippat. ☺️


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Ser grymt bra ut men får lite dålig smak i munnen att man gör en så skamlös kopia av Dead Space.

Till och med gångstilen och lysena på ryggen har de rippat. ☺️

Eftersom det är samma gäng typ vad jag har hört. Men någon annan med bättre information kommer antagligen att kommentera under snart.

Medlem

Kärlek kärleeek, Detta är ren porr! Skall bli ruggigt kul att få lira framåt december. Ja och då under förutsättningarna att vi har någon El kvar i landet.

Medlem
Skrivet av karlstrom1981:

Kärlek kärleeek, Detta är ren porr! Skall bli ruggigt kul att få lira framåt december. Ja och då under förutsättningarna att vi har någon El kvar i landet.

Ja vet inte vad som är mest skrämmande, Callisto Protocol eller lägga 20k extra på el 😀

1
Skriv svar