Nytt Nintendo Direct på onsdag handlar 100 % om Xenoblade Chronicles 3

Robot
Nytt Nintendo Direct på onsdag handlar 100 % om Xenoblade Chronicles 3

En sändning på cirka 20 minuter.

#xenoblade-chronicles-3


Medlem

Gött! Det spel jag ser fram emot mest just nu.

Medlem

Xenoblade 3 är mest hajpade spel för mig detta året. Ser fram emot directen!

Medlem

Ser fram emot spelet men är lite besviken att de tidigarelade det. Detta har gjort att det verkar helt omöjligt att få tag på "special edition" i Sverige, har alla tidigare spel till switchen i serien i samlarutgåva samt även XCX till Wii U i specialutgåva så hade varit kul att även ha XC3 special edition i samlingen.
Ska personligen inte titta på directen då jag inte vill bli spoilad alls, har faktiskt enbart sett den första trailern och hållit mig borta sedan dess. Ett av få spel jag är säker på att jag kommer lägga 150h+ i utan att veta mer än titeln.

Medlem

100% ointressant.

Enligt min åtsikt.

glömde väl och påpeka att det är mig det handlar om personligen och inte att andra ska tycka som mig eller att jag tvingar nån.

Nöjd?

Vilket jag hoppas, så du slapp skriva det där inlägget om det störde dig så.

@lasselason


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem
Skrivet av N3gn4v:

100% ointressant.

Det är iallafall viktigt att andra ska veta att det är 100% ointressant för dig, är det verkligen 100% ointressant då?🤔

Inaktiv

Om det är sant att det kommer ett vanligt Nintendo Direct den 29 juni så känns det ju lite konstigt att de gör ett nu med för detta spelet.

Om det inte är så att det är så mycket som ska visas under nästa Nintendo Direct så att de inte hade tid att visa även detta där.

Medlem
Skrivet av N3gn4v:

100% ointressant.

Enligt min åtsikt.

glömde väl och påpeka att det är mig det handlar om personligen och inte att andra ska tycka som mig eller att jag tvingar nån.

Nöjd?

Vilket jag hoppas, så du slapp skriva det där inlägget om det störde dig så.

@lasselason

Det störde mig inte alls, det var mer en filosofisk fråga, om nånting är 100% ointressant så borde man väl nonchalera det helt och inte ha ett behov att informera omvärlden om hur man känner? Om du nu inte har något intresse menar jag. Förstår du? Om inte så släpp det så går vi vidare. Ha d gott!

Hoppas verkligen det kommer någon mer Direkt i närtid, då. Rätt trist med bara ett spel.


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem
Skrivet av lasselason:

Det störde mig inte alls, det var mer en filosofisk fråga, om nånting är 100% ointressant så borde man väl nonchalera det helt och inte ha ett behov att informera omvärlden om hur man känner? Om du nu inte har något intresse menar jag. Förstår du? Om inte så släpp det så går vi vidare. Ha d gott!

Precis.

Om man verkligen var 100% ointresserad så hade man inte slösat bort tid på att klicka på nyheten och sedan kommenterat den. Om man kommenterar så är man tillräckligt intresserad för att kommentera.

Skribent
Skrivet av anon_326145:

Om det är sant att det kommer ett vanligt Nintendo Direct den 29 juni så känns det ju lite konstigt att de gör ett nu med för detta spelet.

Om det inte är så att det är så mycket som ska visas under nästa Nintendo Direct så att de inte hade tid att visa även detta där.

Ja N-directen den 29e är ju bara ett rykte. Jag blir tveksam nu när det för Xenoblades 3-directen. Som du säger så hade det varit mer logiskt att köra en längre direkt där Xenoblades får ta plats, men andra nyheter också (om de har några).

Jag tror faktiskt inte Nintendo har så mycket nytt att presentera för tillfället. Xenoblades är deras stora sommarsläpp och sen när det är släppt lär vi väl få veta mer till hösten om vad som kommer härnäst. Tror mer på en Direct i slutet av juli eller augusti faktiskt? Nintendo brukar ju också ha en tendens att fokusera på ett storspel i taget och låta det få ta plats. Så jag tror inte vi får så många nya nyheter innan Xenoblades 3 är släppt faktiskt.


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar