Persona 5 Royal till pc, Xbox och PS5 kommer med allt dlc

Robot
Persona 5 Royal till pc, Xbox och PS5 kommer med allt dlc
Medlem

Fantastiskt spel! Ett av de bästa jag spelat Äger det digitalt till PS4, så på PS5 körs det redan i 4k, men man kan ju hoppas att de slipar till grafiken ytterligare och erbjuder 60 fps.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Otroligt spel, brukar fortfarande lyssna på musiken.

Medlem

Fett! Har länge haft ögonen på dom här spelen men har aldrig haft möjlighet.

Kommer bli av då, då... Dårå.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

P5R är fantastiskt. Likaså de andra. Spelat igenom dem många gånger

Medlem

Tröttnade tyvärr på P5R efter 30 timmar, men kunde absolut förstå varför folk hyllade det så.


signatur

I'm like you, I have no name.

Ambassadör
Xbox

Eftersom det kommer till Xbox Game Pass så har jag slut på ursäkter... det blir till att spela detta till slut.


signatur

Jump in.

Medlem

Är fortfarande tveksam till varför någon skulle vilja spela Persona 3 portabel till konsol när det finns en ps2 version tror jag. Som jag inte har spelat men som också är konsol versionen och inte den portabla. Själv så väntar jag def tills persona 3 portabel kommer till switchen där den hör hemma.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Är fortfarande tveksam till varför någon skulle vilja spela Persona 3 portabel till konsol när det finns en ps2 version tror jag. Som jag inte har spelat men som också är konsol versionen och inte den portabla. Själv så väntar jag def tills persona 3 portabel kommer till switchen där den hör hemma.

Vi lär nog aldrig se en port av Persona 3 FES. Eller i alla fall inte i närtid. Firman som portar dessa spel ansåg att FES var för fulkodat och skulle ta för lång tid att porta så de valde Persona 3 Portable istället.

Persona 3 FES är det bättre spelet i min mening på alla fronter, så länge man inte bryr sig om den kvinnliga huvudpersonen, då man bara kan vara man i FES. Bara att alla mellansekvenser körs i spelmotorn gör mycket jämfört med visual novel stuket i P3P.

Man kan fortfarande köra Persona 3 FES utanför PS2 då originalspelet funnits som download till PS3 etc länge.

https://twitter.com/BreckinMathias/status/1536056383765889025

Medlem

Var otroligt tveksam till P5R innan jag spelade det, men tänkte att 95/100 måste ju betyda någonting. Fantastiskt spel, 150 välinvesterade timmar.


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

1
Skriv svar