Total War: Warhammer 3 får nya fraktioner och en kampanj i Champions of Chaos-DLC

Robot
Total War: Warhammer 3 får nya fraktioner och en kampanj i Champions of Chaos-DLC

Och här är trailern för den första av fyra kaosande lorder.

#Creative-assembly, #Total-war-warhammer-3


Medlem

fraktioner och en kampanj

Fraktioner?

jepp många små faktioner heh

Medlem
Skrivet av Stingshot:

fraktioner och en kampanj

Fraktioner?

jepp många små faktioner heh

Fraktion är den svenska översättningen av ”faction”.

Faktion är en litterär genre.

Medlem
Skrivet av Thane:

Fraktion är den svenska översättningen av ”faction”.

Faktion är en litterär genre.

Ahh men dåså, då har jag lärt mig nått nytt

Medlem

Khorne lär väl få Valkyia the Blooded.
Det var i den eran jag slutade spela så minns inte vilka de andra skulle kunna få. Eller jo. Tzeentch har väl en namngiven Greater Daemon.

Fun fact.
När de släppte Valkyia till brädspelet så läste jag boken. Hon var Khornes "consort" och beskrevs som otroligt vacker.
Jag lackade ut. Vafan. Bryr sig Khorne om att ha en fjälla? Och hon? Hon är KHORNE. Hur bra hon ser ut är totalt oviktigt. Men det väckte en undran i mig. Så jag skaffade fram ALLA armeböcker som fanns och letade upp varenda kvinnlig karaktär jag kunde hitta.

Alla (100%) beskrevs som vackra. Utom två. Wood elf tvillingarna på draken. MEN. De är skogsalver. Och läser man i boken så står det att dessa är alla vackra. Så de är vackra by default.

Såhär i representations-tider vore det kul att göra om det testet och se om de har några kvinnor som bara är, utan att behöva vara toksnygga. Eller är rent monstruösa.

Det skulle iof bli till Age of Sigmar man får läsa allt.

Medlem
Skrivet av Evilof:

Khorne lär väl få Valkyia the Blooded.
Det var i den eran jag slutade spela så minns inte vilka de andra skulle kunna få. Eller jo. Tzeentch har väl en namngiven Greater Daemon.

Fun fact.
När de släppte Valkyia till brädspelet så läste jag boken. Hon var Khornes "consort" och beskrevs som otroligt vacker.
Jag lackade ut. Vafan. Bryr sig Khorne om att ha en fjälla? Och hon? Hon är KHORNE. Hur bra hon ser ut är totalt oviktigt. Men det väckte en undran i mig. Så jag skaffade fram ALLA armeböcker som fanns och letade upp varenda kvinnlig karaktär jag kunde hitta.

Alla (100%) beskrevs som vackra. Utom två. Wood elf tvillingarna på draken. MEN. De är skogsalver. Och läser man i boken så står det att dessa är alla vackra. Så de är vackra by default.

Såhär i representations-tider vore det kul att göra om det testet och se om de har några kvinnor som bara är, utan att behöva vara toksnygga. Eller är rent monstruösa.

Det skulle iof bli till Age of Sigmar man får läsa allt.

Men varför?

Medlem
Skrivet av Evilof:

Khorne lär väl få Valkyia the Blooded.
Det var i den eran jag slutade spela så minns inte vilka de andra skulle kunna få. Eller jo. Tzeentch har väl en namngiven Greater Daemon.

Fun fact.
När de släppte Valkyia till brädspelet så läste jag boken. Hon var Khornes "consort" och beskrevs som otroligt vacker.
Jag lackade ut. Vafan. Bryr sig Khorne om att ha en fjälla? Och hon? Hon är KHORNE. Hur bra hon ser ut är totalt oviktigt. Men det väckte en undran i mig. Så jag skaffade fram ALLA armeböcker som fanns och letade upp varenda kvinnlig karaktär jag kunde hitta.

Alla (100%) beskrevs som vackra. Utom två. Wood elf tvillingarna på draken. MEN. De är skogsalver. Och läser man i boken så står det att dessa är alla vackra. Så de är vackra by default.

Såhär i representations-tider vore det kul att göra om det testet och se om de har några kvinnor som bara är, utan att behöva vara toksnygga. Eller är rent monstruösa.

Det skulle iof bli till Age of Sigmar man får läsa allt.

Cloystra är fet och ful. Arande saltlegs är ful. Och de är legendary lords

Medlem
Skrivet av Timotheus:

Cloystra är fet och ful. Arande saltlegs är ful. Och de är legendary lords

Repanse är inte heller så vacker och Khalida var visserligen vacker innan hon blev en undead men hon är inte så upphetsande som skelett.

1
Skriv svar